Klacht Online.nl: al 16 dagen geen internet en geen bellen

Klachtnummer
# 24974
Gebruiker
HansF
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Al 16 dagen kan ik niet internetten of bellen.
Diverse keren kontakt gehad met de klantenservice. Twee age nadat de storing was opgetreden werd gezegd dat er door toedoen van online per ongeluk een verkeerd mobiel telefonnmmer van mij was doorgegeven aan KPN,waardoor d monteur mij niet heeft kunnen bereiken voor het maken van een afspraak. Dat is toen hersteld, maar er word maar geen afspraak gemaakt, ondanks herhaaldelijk bellen met de klantenservicedienst.
Er moet een monteur langskomen om de klact op te lossen.

De oplossing

Storing per direct oplssen en bergoeding voor het niet kunnen gebruiken van de contracueel overeengekomen afnamen van internet en onbeperkt bellen

7 reacties

  1. Auteur
    HansF
    Datum
    De klacht is na 3weken pas opgelost. Online wil alleen een vergoeding geven voor de gemiste 3 weken abonnement. Door nalatigheid van online extra kosten moeten maken(online vermeldt fout telefoonnummer van mij, waardoor KPN mij niet kon bereiken, ,nadat ik gereclameerd had dat er nog steeds geen monteur was geweest is dit na 2 weken rechtgezet . Monteur is niet op afspraak komen opdagen. Na het weekend is storing alsnog verholpen. Onkostenclaim mijnerzijds(100 euro) wordt niet gehonoreerd
  2. Auteur
    HansF
    Datum
    Online heeft mij in week 16 gebeld en gaat kort gezegd akkoord met een tegemoetkoming in de extra kosten á 100 euro. Heb daar overigens nog geen bevestiging van gehad. Ik wacht af.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Fligh, Buiten dat een storing erg vervelend is, zijn er in uw geval zoveel factoren misgegaan dat we graag uw eis tegemoet komen. We nemen uw advies tot verbetering mee. We zijn constant bezig onze dienstverlening te verbeteren en waarderen uw advies enorm. Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  4. Auteur
    HansF
    Datum
    Inmiddels al vast een prachtige bos bloemen gehad, door ons zeer gewaardeerd en waarvoor uiteraard mijn dank. Ik denk dat de afwikkeling van deze klacht helemaal goed komt.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Fligh, Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  6. Auteur
    HansF
    Datum
    Uiteraard sluit ik deze klacht af als alles, zoals toegezegd, in orde is gemaakt. Tot nu toe is een correctie op mijn rekening van mei 2013 toegepast ten bedrage van € 26,75. De toegezegde resterende correctie van € 73,25 blijft dus nog openstaan.
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Fligh,
    Indien u naar tevredenheid bent geholpen, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen