Klacht Online.nl: Al 2 maanden geen internet! Klantenservice komt vele beloftes niet na

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 123292
Gebruiker
LKLK
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Momenteel al 2 maanden bezig met de klantenservice van Online om weer internet te krijgen. Al vrij snel bleek dat de router defect was, Online belooft telkens weer (tot 4x toe) een nieuwe router te sturen. Tot nu toe niks gekregen, wel allerlei vage excuses gehoord en komen telkens met een andere oplossing. Totaal geen medewerking vanuit de klantenservice.

De oplossing

Wij gaan weg bij Online en eisen het geld terug van afgelopen 2 maanden.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw LKLK,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw LKLK,

    Wij hebben u inmiddels per mail op de hoogte gebracht aangaande uw klacht.

    Zoals in de mail staat vermeld, zal een medewerker van de klachtenafdeling na ontvangst van uw modem contact opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw LKLK,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Zoals besproken ontvangt u deze week nog een mail van ons waarin wij de vergoeding van de storingsperiode toelichten.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    LKLK
    Datum
    Klachtenafhandeling heeft veels te lang geduurd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LKLK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen