Klacht Online.nl: Al 2 maanden geen internet! Klantenservice komt vele beloftes niet na

LKLK

Momenteel al 2 maanden bezig met de klantenservice van Online om weer internet te krijgen. Al vrij snel bleek dat de router defect was, Online belooft telkens weer (tot 4x toe) een nieuwe router te sturen. Tot nu toe niks gekregen, wel allerlei vage excuses gehoord en komen telkens met een andere oplossing. Totaal geen medewerking vanuit de klantenservice.

Wij gaan weg bij Online en eisen het geld terug van afgelopen 2 maanden.

Geachte heer/mevrouw LKLK,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Geachte heer/mevrouw LKLK,

Wij hebben u inmiddels per mail op de hoogte gebracht aangaande uw klacht.

Zoals in de mail staat vermeld, zal een medewerker van de klachtenafdeling na ontvangst van uw modem contact opnemen.

Geachte heer/mevrouw LKLK,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Zoals besproken ontvangt u deze week nog een mail van ons waarin wij de vergoeding van de storingsperiode toelichten.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

LKLK
    Klachtenafhandeling heeft veels te lang geduurd.

LKLK

Ook een klacht indienen over Online.nl?