Klacht Online.nl: AL 2 WEKEN GEEN INTERNET!!!
Details
Klacht
Waar te beginnen? We zitten thuis al 2 weken zonder internet. Dan bel je online.nl en wordt je van de ene medewerker naar de andere gestuurd. En allemaal "begrijpen" ze je en. vinden ze het allemaal "heel vervelend" voor je maar er iets aan doen Ho maar. De medewerkers die ik gesproken heb(Mark, Rachid , Prawin) zouden per direct op staande voet ontslagen moeten worden. Zo onbeleefd dat ik er woorden voor heb. Ze snauwen je gewoon af aan de telefoon. Elke dag krijg ik te horen: ja binnen 24 uur wordt u terug gebeld. We zijn nu al 2 weken ver en er is helemaal niks aan gedaan. De ene dag ligt het aan KPN en de andere dag aan het systeem. En dan hebben we meer Arogantie ten top meneer Prawin. Meneer zegt terug te bellen en dat hij z'n uiterste best gaat doen en als hij niet terug belt en ik bel zelf terug dan is meneer volgens collega's naar huis en kin je weer op je gat 24 uur wachten. Dit is te belachelijk voor woorden. Ik heb er niet eens woorden voor.Gewenste oplossing
Excuses en een schadevergoeding. Want in geen miljoen jaar blijf ik klant bij dit belachelijk bedrijf. Van klantenservice en beleefdheid hebben ze hier geen kaas gegetenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.