Opgelost door Online.nl: Al 3 dagen geen internet en televisie en nog geen monteur kunnen inplannen.

content Opgelost
Saraf1992

Sinds dinsdag 16 november - de grote storing - hebben wij geen werkend internet en televisie meer. We hebben meerdere malen met Online.nl geprobeerd te bellen. Vaak staan we dan langer dan een half uur in de wacht. Gisteravond via Social media te horen gekregen dat er een monteur moet langskomen; hiervoor zou ik een link toegestuurd krijgen. Deze link heb ik niet ontvangen en ik heb tot op heden nog geen reactie gehad. Kortom; waarschijnlijk gaan we het weekend in zonder internet. Zijn mijn partner en ik bijna door onze internet- en belbundels heen.

Ik wil dat er zo spoedig een monteur langs komt om het probleem te verhelpen. Tevens zou een compensatie prettig zijn gezien de gemaakte kosten voor het bellen en gebruik van bundel (we gaan hier komende maand overheen).

Wel prettig geregeld door Online.nl; dat we eerder mogen overstappen naar KPN. Dus een kortere opzegtermijn dan gebruikelijk.

Saraf1992
Ik werd al erg snel gebeld en dezelfde middag kom er een monteur langs komen. Enige nadeel is nu dat tv kijken nog niet werkt. Hier moet ik nog weer achteraan. Verder vriendelijke service en fijn dat er werd mee gedacht.

Ook een klacht indienen over Online.nl?