Opgelost door Online.nl: Al 3 maanden geen reactie op klacht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 196967
Gebruiker
Hoite
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Per 20 september is online.nl overgestapt op een nieuw platform voor internet en tv. Sindsdien is mijn internet van abominabele kwaliteit en kan ik nog slechts op 1 van mijn 3 tvs tv kijken. Ik heb online.nl 4x aan de lijn gehad en minstens 10x gemaild. Helaas willen ze mij maar niet helpen. Ik heb online.nl 2x in gebreke gesteld en gewaarschuwd dat ik mijn betaling stop zou zetten, immers komen ze hun overeenkomst met mij niet na. Zo gezegd zo gedaan, ik betaal niet meer en ja hoor, de afdeling incassos weet nog wel te communiceren..! Nu dreigen ze met boetes en straks vast ook een incassoprocedure, terwijl ik gewoon een nette nakoming van onze overeenkomst wil. Ik voel me behoorlijk in mn hemd gezet..

Gewenste oplossing

Nakoming van onze overeenkomst en schadeloosstelling voor 3 maanden slecht internet en tv
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Hoite,


    Uw klacht is in behandeling genomen.
    Zoals telefonisch afgesproken heb ik een nieuw ticket aangemaakt om de problemen met activatie van uw smartcards te veerhelpen. Zodra deze is opgelost zullen we tevens een passende compensatie toekennen voor de duur van de problematiek.

    Onze excuses voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,

    Ronald van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Hoite,

    Gisteren heb ik u gebeld om uw klacht te bespreken. U geeft aan dat twee van de drie smartcards momenteel nog niet werken.

    Ik bel u zo spoedig mogelijk terug met een oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent van Online.nl
  3. Auteur
    Hoite
    Datum
    het is nu nog erger geworden, internet heeft het twee dagen af en aan niet gedaan, en van 7uur 's avonds tot half elf 's avonds deed de enige nog werkende smartcard het ook niet. Kan zijn dat ze eraan werken maar dan mogen ze me daarvan op de hoogte brengen. Ik heb ze tot vanavond 20.00u gegeven om het te herstellen (na 2 eerdere ingebrekestellingen)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Hoite,

    Vanavond heb ik u gesproken over uw televisie probleem. U geeft aan dat uw smartcards en uw internetverbinding naar behoren werken.

    Als u tevreden bent met de afhandeling van uw klacht verzoek ik u deze te sluiten en beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent van Online.nl
  5. Auteur
    Hoite
    Datum
    Klachtafhandeling na bemoeienis klachtcompas was goed, daarvoor erg slecht. Ik ben blij dat klachtkompas dit mogelijk maakt. Oprecht.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen