Opgelost door Online.nl: Al 3 maanden geen reactie op klacht

# 196967
Hoite

Per 20 september is online.nl overgestapt op een nieuw platform voor internet en tv. Sindsdien is mijn internet van abominabele kwaliteit en kan ik nog slechts op 1 van mijn 3 tvs tv kijken. Ik heb online.nl 4x aan de lijn gehad en minstens 10x gemaild. Helaas willen ze mij maar niet helpen. Ik heb online.nl 2x in gebreke gesteld en gewaarschuwd dat ik mijn betaling stop zou zetten, immers komen ze hun overeenkomst met mij niet na. Zo gezegd zo gedaan, ik betaal niet meer en ja hoor, de afdeling incassos weet nog wel te communiceren..! Nu dreigen ze met boetes en straks vast ook een incassoprocedure, terwijl ik gewoon een nette nakoming van onze overeenkomst wil. Ik voel me behoorlijk in mn hemd gezet..

Nakoming van onze overeenkomst en schadeloosstelling voor 3 maanden slecht internet en tv

Beste Hoite,

Uw klacht is in behandeling genomen.
    Zoals telefonisch afgesproken heb ik een nieuw ticket aangemaakt om de problemen met activatie van uw smartcards te veerhelpen. Zodra deze is opgelost zullen we tevens een passende compensatie toekennen voor de duur van de problematiek.

Onze excuses voor het ongemak.

Ronald van Online.nl
    Beste Hoite,

Gisteren heb ik u gebeld om uw klacht te bespreken. U geeft aan dat twee van de drie smartcards momenteel nog niet werken.

Ik bel u zo spoedig mogelijk terug met een oplossing.

Vincent van Online.nl
    Hoite
    het is nu nog erger geworden, internet heeft het twee dagen af en aan niet gedaan, en van 7uur 's avonds tot half elf 's avonds deed de enige nog werkende smartcard het ook niet. Kan zijn dat ze eraan werken maar dan mogen ze me daarvan op de hoogte brengen. Ik heb ze tot vanavond 20.00u gegeven om het te herstellen (na 2 eerdere ingebrekestellingen)
    Beste Hoite,

Vanavond heb ik u gesproken over uw televisie probleem. U geeft aan dat uw smartcards en uw internetverbinding naar behoren werken.

Als u tevreden bent met de afhandeling van uw klacht verzoek ik u deze te sluiten en beoordelen.

Vincent van Online.nl
    Hoite
    Klachtafhandeling na bemoeienis klachtcompas was goed, daarvoor erg slecht. Ik ben blij dat klachtkompas dit mogelijk maakt. Oprecht.

Ook een klacht indienen over Online.nl?