Klacht Online.nl: Al 3 weken geen email en 2e tv ontvangst

Klachtnummer
# 127455
Gebruiker
De Lange
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na overstap van adsl naar glasvezel bestaande emailadressen op "free" gezet.
Sinds 3 weken echter geen inlog op 3 emailadressen mogelijk.
Kan sinds dien geen gebruik maken van bestelde tickets en bestelde diensten
Vele malen met Online gebeld, na spoed notering nog niets vernomen.
Probleem doorgezet naar technische dienst Online, sinds dien niets meer vernomen

Al 5 weken geen gebruik mogelijk van 2e tv ontvanger.
Herstelstappen met Online doorlopen, geen resultaat.
Probleem doorgezet naar technische dienst Online, sinds dien niets meer vernomen

De oplossing

binnen een week alle problemen waarvoor er een dossier is aangemaakt op 17 augustus 2015 opgelost, anders beëindiging contact en geld terug over de maanden augustus en september 2015

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte De Lange,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte De Lange,,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

    Wij hebben gezien dat er al contact is geweest met de klantenservice
    en dat er een problem ticket openstaat. De reactie op klachtkompas is
    toegevoegd aan dat dossier.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte De Lange,

    Wij hebben inmiddels contact gehad. Zoals afgesproken zal ik u op de hoogte houden betreffende de emailadressen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)

  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte De Lange,

    Wij hebben begin volgende week contact om de gemaakte afspraken concreet te maken.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte De Lange,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Uw contract wordt kosteloos ontbonden.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen