Klacht Online.nl: Al 4 weken geen internet en telefoon

A.M.43

Ik heb al sinds donderdag 23 april geen internet en telefoon meer. Sindsdien word ik door de helpdesk van het kastje naar de muur gestuurd. Ik moet steeds met mijn gsm bellen, dit kost mij 50ct per gesprek+gemaakte belminuten.
Eerst zou het een kapot modem zijn, nieuw modem gekregen maar nog steeds geen verbinding. Er is mij telefonisch beloofd dat een monteur binnen 7 werkdagen contact met mij zou opnemen, ook dit is nooit gebeurd. Op 8 mei is mij door een medewerker verzekerd dat er 's middags een monteur zou komen, tussen 12 en 18:00. Ik heb hiervoor verlof opgenomen en de monteur is niet komen opdagen.
Toen ik hier over belde werd mij weer verzekerd dat de monteur mij op dinsdag 12 mei zou bellen om een afspraak te maken en natuurlijk is ook dit niet gebeurd. Toen ik op 13 mei naar online belde was het te druk en zouden zij mij terug bellen, ook dit is nooit gebeurd. Waardoor ik maar weer extra onkosten gemaakt heb.
Ik verwacht nu eindelijk een passende oplossing en vergoeding!

Ik wil een vergoeding voor alle gemaakte belkosten naar de helpdesk van online via mijn mobiele telefoon en de gemaakte overschrijding van mijn belbundel door het bellen naar online. Dat mijn vaste aansluiting het niet doet is immers niet MIJN schuld.

Ook verwacht ik een vergoeding voor het verlof dat ik heb moeten opnemen voor het wachten op een monteur die nooit is gekomen.

Uw medewerkers vertellen mij wel dat u een budgetmaatschappij bent, maar dan verwacht ik nog een fatsoenlijke en snelle oplossing. 4 weken wachten op een telefoontje is echt niet meer van deze tijd.

Ik verneem graag hoe u als bedrijf denkt mij een passende vergoeding te bieden om mij als klant te behouden.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte A.M.31,
    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. Er is een monteur voor u ingepland om op locatie onderzoek te verrichten naar de oorzaak van het probleem. Zoals wij zijn overeengekomen, zullen wij met u in contact blijven. Hiervoor hebben wij een terugbelafspraak met u ingepland.
    Klantenservice
    A.M.43
    De monteur is inderdaad geweest op de afgesproken dag en alles doet het weer. Dat is natuurlijk heel fijn, maar er is weer een afspraak niet nagekomen en dat is de terugbelafspraak van 29 mei tussen 8:00 en 13:00. Ik zou het wel kunnen waarderen als online hun afspraken met hun klanten beter nakomt!
    Geachte A.M.31,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen om de behandeling van uw klacht te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij hebben wel een bericht ingesproken op uw voicemail.
    Klantenservice Online.nl (NH)
    Geachte A.M.31,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen om de behandeling van uw klacht te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij hebben wel een bericht ingesproken op uw voicemail inzake de afhandeling van uw klacht.
    Klantenservice Online.nl (NH)
    A.M.43
    Het duurt allemaal veel te lang, iedere medewerker zegt iets anders en steeds als je hoopt dat je nu eindelijk geholpen wordt ben je weer terug bij af. Klantenservice is gewoon gruwelijk slecht!!

A.M.43

Ook een klacht indienen over Online.nl?