Klacht Online.nl: Al 4 weken zonder internet.

Klachtnummer
# 197980
Gebruiker
K.E
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Inmiddels zit ik al 4 weken zonder internet. Ik heb op verschillende manieren contact opgenomen met online.nl. Iedere keer wordt ik weer afgescheept met dat de verhuizing nog steeds is vastgelopen in het systeem, en dat er binnen 3 werkdagen contact met me wordt opgenomen. Dit contact is nog geen enkele keer gebeurt waardoor ik zelf weer moet bellen (hoge telefoonkosten)

De oplossing

Ik wil een compensatie voor de gemaakte telefoonkosten, voor de gemaakte internetkosten en ik wil voor de tijd dat ik geen internet gebruikt heb niet betalen. Ook betaal ik niet voor de verhuiskosten.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste, K.E,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Vervelend om te horen dat u op dit moment geen gebruik kunt maken van uw internetverbinding.

    Er is een klachtendossier voor uw aangemaakt en wordt zo spoedig mogelijk gebeld door uw contactpersoon.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent van Online.nl
  2. Auteur
    K.E
    Datum
    Wanneer wordt er contact met mij opgenomen? ik heb wederom nog steeds niks gehoord.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen