Klacht Online.nl: Al 4 weken zonder internet.

# 197980
K.E

Inmiddels zit ik al 4 weken zonder internet. Ik heb op verschillende manieren contact opgenomen met online.nl. Iedere keer wordt ik weer afgescheept met dat de verhuizing nog steeds is vastgelopen in het systeem, en dat er binnen 3 werkdagen contact met me wordt opgenomen. Dit contact is nog geen enkele keer gebeurt waardoor ik zelf weer moet bellen (hoge telefoonkosten)

Ik wil een compensatie voor de gemaakte telefoonkosten, voor de gemaakte internetkosten en ik wil voor de tijd dat ik geen internet gebruikt heb niet betalen. Ook betaal ik niet voor de verhuiskosten.

Online.nl
    Beste, K.E,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Vervelend om te horen dat u op dit moment geen gebruik kunt maken van uw internetverbinding.

Er is een klachtendossier voor uw aangemaakt en wordt zo spoedig mogelijk gebeld door uw contactpersoon.

Vincent van Online.nl
    K.E
    Wanneer wordt er contact met mij opgenomen? ik heb wederom nog steeds niks gehoord.

Ook een klacht indienen over Online.nl?