Opgelost door Online.nl: Al 5 dagen zonder internet en telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 54672
Gebruiker
Ewa
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Bij de breedbandwinkel een 2 jaar contract afgesloten bij online.nl. In het verleden toen ze net begonnen waren goede club met prima service en goede ADSL verbinding. Nu interessant contract (internet+bellen+tv) voor ca. 30 euro per maand. Totdat we een bericht kregen dat de oplevering uitgesteld moest worden. Onze oude provider heeft de stekker er al uit getrokken en we zitten nu zonder telefoon en internet! We krijgen nu van klantenservice te horen dat ze 9 dagen de tijd moeten hebben om het 'uit te zoeken'. Dat betekent in de praktijk 11-14 dagen voordat we iets over een oplossing te horen krijgen. De 'nieuwe' online.nl is de oude niet meer.....!

De oplossing

Snelle oplevering van internet! Telefoon kan mobiel en geen TV is geen ramp. Het gemis van internet kost echter VEEL GELD (mobiel) en veel tijd! Indien niet binnen 5 werkdagen internet, dan terugstorting van betaalde bedragen en opheffing contract.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ewa,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij hebben gezien dat er al contact is geweest met de klantenservice en dat er een problem ticket openstaat. De reactie op klachtkompas is toegevoegd aan dat dossier. Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Ewa
    Datum
    Geachte medewerker(s) van Online.NL,
    Wij hebben uw reactie in goede orde ontvangen en hebben gezien dat er al contact is geweest via Klachtenkompas. Uw reactie geeft helaas GEEN ENKEL ANTWOORD op onze vraag! Wij hebben hiermee nog steeds geen idee hoe snel er een oplossing zal komen. Uw antwoord is in onze beleving géén antwoord maar slechts een bevestiging van ontvangst!
  3. Auteur
    Ewa
    Datum
    REACTIE van Online.NL: Uw internetverbinding wordt per 02-04-2014 opgeleverd. Vanaf dat moment kunt u gebruik maken van Ultrasnel Internet 50 Mb/s. Deze datum wijkt helaas af van de gewenste leverdatum die u tijdens de bestelling heeft aangegeven. Dat komt omdat wij voor de levering afhankelijk zijn van onze technische partner.Ondertussen €70 uitgegeven aan internet via mobiel en €30 aan extra beltegoed mobiel. We zijn niet blij!
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ewa,Ik heb u vandaag gebelt maar helaas nam u niet op. Ik heb wel een bericht achtergelaten en ik bel u morgen 2-4-2014 nogmaals.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    (amg)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ewa,Zoals in ons telefoongesprek is besproken bevestig ik dat we tot een goede oplossing zijn gekomen. Ik wil u ook vragen deze klacht te sluiten en te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    (amg)
  6. Auteur
    Ewa
    Datum
    Ondertussen functioneert alles naar behoren en zijn we tot goede oplossing gekomen.Ewa

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ewa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen