Klacht Online.nl: Al 6 dagen geen internet en geen telefoon.Diverse malen gebeld,alle smoesjes aan moeten horen

Brielle

Al zes dagen geen telefoon en internet.iedere dag gebeld,je komt niet veel verder als het terugbellen menu . Als je wel de helpdesk krijgt komen ze met smoesjes dat de schuld bij KPN ligt. Deze ontkend dit ten stelligste. Dan geven ze toe dat het probleem bij hun ligt en dat gesprek gaat dus telkens opnieuw zodra je belt. Het is nu maandag en donderdag willen ze een monteur langs sturen
. Wat een onbetrouwbaar zooitje is het daar

Met spoed een oplossing of contract ontbinding.

Geachte heer/mevrouw MM,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Online.nl

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij op een later moment contact met u opnemen.

Klantenservice Online.nl (N.A.F.)
    Online.nl

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Klantenservice Online.nl (N.A.F)

Klantenservice Online.nl (N.A.F)
    Brielle
    beste online na alles aan elkaar te hebben gelogen ,uiteindeijk vorige week een monteur die in de centrale? codes had aangepast.Eindelijk internet en weer telefoon. Eind van de dag was het weer weg.Weer gebeld, ja ligt aan de modem,nee die is net gebracht.Een week lang viel alles uit en weer aan.Nu 2 dg gaat het goed .maar wel met kleine storingen dat het af en toe even uitvalt. Opgelost ? Nou nee!
    Brielle
    liegen alles aan elkaar en willen je bij de helpdesk niet netjes verder helpen.Ligt altijd aan de consument terwijl de hele straat achteraf geen verbinding had.

Brielle

Ook een klacht indienen over Online.nl?