Klacht Online.nl: Al 6 dagen geen internet en geen telefoon.Diverse malen gebeld,alle smoesjes aan moeten horen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 124824
Gebruiker
Brielle
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Al zes dagen geen telefoon en internet.iedere dag gebeld,je komt niet veel verder als het terugbellen menu . Als je wel de helpdesk krijgt komen ze met smoesjes dat de schuld bij KPN ligt. Deze ontkend dit ten stelligste. Dan geven ze toe dat het probleem bij hun ligt en dat gesprek gaat dus telkens opnieuw zodra je belt. Het is nu maandag en donderdag willen ze een monteur langs sturen
. Wat een onbetrouwbaar zooitje is het daar

De oplossing

Met spoed een oplossing of contract ontbinding.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw MM,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij op een later moment contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (N.A.F.)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (N.A.F)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (N.A.F)
  5. Auteur
    Brielle
    Datum
    beste online na alles aan elkaar te hebben gelogen ,uiteindeijk vorige week een monteur die in de centrale? codes had aangepast.Eindelijk internet en weer telefoon. Eind van de dag was het weer weg.Weer gebeld, ja ligt aan de modem,nee die is net gebracht.Een week lang viel alles uit en weer aan.Nu 2 dg gaat het goed .maar wel met kleine storingen dat het af en toe even uitvalt. Opgelost ? Nou nee!
  6. Auteur
    Brielle
    Datum
    liegen alles aan elkaar en willen je bij de helpdesk niet netjes verder helpen.Ligt altijd aan de consument terwijl de hele straat achteraf geen verbinding had.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brielle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen