Opgelost door Online.nl: Al bijna 1 jaar niet werkende interactieve tv. Inmiddels 3 klachten ingediend. Online.nl reageert niet!

JPDJ

Inmiddels heb ik bijna 1 jaar interactieve tv van online.nl. Het heeft sindsdien nog niet goed gewerkt. Alles is al door mij en door Online gedaan. Eindeloos gereset en kabels vernieuwd. Alle apparatuur is inmiddels vernieuwd. Nog steeds functioneert het niet.
Ik ben steeds geduldig gebleven tot vorige maand. Ik heb meerdere keren via het contactformulier en mail een klacht ingediend met de wens om mijn contract kosteloos te beeindigen. Slechts 1 keer heeft Online hierop gereageerd. Andere mails werden simpelweg niet beantwoord. Uiteindelijk verzochten ze mij om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Dit heb ik direct gedaan.
Gevolg: na meer dan een uur in de wacht te hebben gestaan heb ik het opgegeven. Medewerkers nemen mij niet serieus. Het hele verhaal wederom 3 keer in het contactformulier en mail verstuurd. Dat is inmiddels een week geleden. Uiteraard nog steeds geen reactie van Online. Ik wil zsm van Online.nl af!

Ik wil financiële compensatie voor het feit dat ik een jaar lang betaald heb voor interactieve tv die nooit goed gewerkt heeft. Daarnaast wil ik zo snel mogelijk van Online.nl af. Mijn contract loopt nog tot November 2017

Beste JPDJ,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen en hierbij uw voicemail ingesproken.

Wij zullen u later opnieuw proberen te bereiken.

Raoul van Online.nl
    Beste Raoul.
    Dat is prima. Ik wacht je telefoontje af.
    Beste JPDJ,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen en hierbij kon ik niet uw voicemail ingespreken.

Wij zullen u later opnieuw proberen te bereiken.

Chris van Online.nl
    JPDJ
    Dat is prima. Ik wacht het af
    JPDJ
    U heeft zojuist mijn voicemail ingesproken

Ik ben deze hele week in principe bereikbaar.
    Beste JPDJ,

Ik heb zonet gebeld maar helaas niet kunnen bereiken. Uw voicemail heb ik wel ingesproken en daarbij heb ik ook een e-mail verstuurd naar het bij ons bekend hotmail adres.

Graag hoor ik van u of deze in goede staat hebt ontvangen.

Sachin van Online.nl
    JPDJ
    Ik heb uw mail ontvangen. Zoals boven staat beschreven ben ik de hele week bereikbaar
    Beste JPDJ,

We hebben telefonisch contact gehad met elkaar. Zoals besproken hebben wij ons systeem aangepast. U heeft nu de mogelijkeid om kosteloos over te stappen naar een andere provider.

We horen graag van u of alles naar wens is opgelost.

Sachin van Online.nl
    JPDJ
    Fijn dat ik nu kosteloos kan overstappen naar een andere provider. Dit gedeelte is nu naar tevredenheid afgehandeld.
    Ik wacht echter nog op financiële compensatie voor het feit dat ik bijna een jaar lang heb betaald voor een dienst die ik niet geleverd heb gekregen. Daarnaast heb ik zonder overdrijven wel 30 keer contact gehad (proberen te krijgen) met de klantenservice. Graag zie ik ook voor deze belkosten een vergoeding tegemoet.
    Beste JPDJ,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bereiken, helaas is dit niet gelukt.

Wij zullen binnenkort wederom proberen om contact met u opnemen.

Raoul van Online.nl
    JPDJ
    Om onduidelijke reden kunnen jullie mij steeds niet bereiken en krijgen jullie direct mijn voicemail te horen. U kunt mij evt mailen voor een alternatief telefoonnummer.
    Beste JPDJ,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad en hebben uw klacht besproken, ook hebben we gelijk een financiële compensatie voor u aangevraagd. We gaan ervan uit u voldoende geïnformeerd te hebben, graag wil ik u vragen om hierop te reageren en het klacht te sluiten.

Prawien van Online.nl
    JPDJ
    Heeft bijzonder veel moeite gekost om van Online af te komen. Zelfs na toezegging ging het nog mis en zat ik bijna een week zonder internet en telefonie. De medewerker van Online had de opzegdatum verkeerd gelezen. Hij dacht 11-10-16 ipv 10-11-16. Erg slordig. Heeft mij weer 2 uur bellen en een hoop frustratie bezorgd. Financiële compensatie bleek 40 euro te zijn. Ik ben uiteindelijk maar akkoord gegaan om van het hele gedoe af te zijn. Hopelijk nu bij KPN een goede provider gevonden

JPDJ

Ook een klacht indienen over Online.nl?