Klacht Online.nl: Al drie weken geen tv

Klachtnummer
# 390090
Gebruiker
Linda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al met dan 3 weken geen televisie.

Na het eerste telefoontje moest ik het modem opnieuw opstarten en 3 kwartier wachten... Geen tv.

Het telefoontje erna ging de technische dienst het oplossen. Ik zou een berichtje krijgen als het opgelost was, die kreeg ik een paar dagen later.... nog geen tv.

Inmiddels hang ik vaker en langer met online aan de telefoon dan met mijn eigen moeder.

De laatste oplossing zou gegarandeerd weken. Ik moest vier keer achter elkaar een harde reset doen. Nog géén tv.

Na de laatste keer bellen werd me verteld dat de technische dienst wederom werd ingeschakeld. Dat is nu alweer 2 dagen geleden.

Betalen gaat gewoon door, pas als ik weer tv heb kom ik in aanmerking voor een compensatie.

Ik wil nu wel weer eens televisie kunnen kijken!

De oplossing

Ik wil gewoon tv

1 reactie

  1. Auteur
    Linda
    Datum
    De nieuwe tv-ontvanger is binnen gekomen en we hebben 1 dag tv kunnen kijken.
    Opnieuw hetzelfde probleem.
    Inmiddels zijn we dus weer een week verder en hebben we op 1 dag na al 4 weken geen televisie kunnen kijken.

    Graag verneem ik van jullie of het mogelijk is om mijn contract te laten ontbinden, aangezien er niet geleverd wordt door jullie waar ik een contract voor afgesloten heb en waar ik wél voor betaal.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen