Klacht Online.nl: Al een maand geen TV en WIFI, Online in gebreke

# 319100
Moon2

Na een jaar bij Online te zijn geweest nu weer een contract verlengd naar glasvezel omdat onze oude verbinding, nog via telefoonkabel, slecht was, beeld bleef vastzitten, slechte WIFI.
Glasvezel zeiden ze, dat is perfect en nooit problemen, nou ik heb het geweten en nog !!!!
Als klant krijg je dan 2 weken bedenktijd zonder het eigenlijk te kunnen testen want nieuw kastje wordt na bedenktijd pas opgestuurd.
Is nu een maand geleden dat ons nieuwe glasvezel contract is ingegaan. ( week 29-2018 )
Maar ik moet nu nog ( 22.08-2018, maand later ) iedere ochtend alles uitzetten ( modem en router in de meterkast ) 10 min. wachten en hebben dan alleen Ned. 1, kunnen niet zappen en andere programma's kijken, afstandsbediening reageert niet, kunnen dus ook niet in het menu komen.
Slechte WIFI, valt steeds uit en op de eerste en tweede verdieping helemaal geen WIFI, dus Netflix kunnen we ook niet zien.
Hebben dus glasvezelkastje/modem ontvangen na die 2 weken bedenktijd, 2 x een nieuwe router ontvangen, 1 x tv kastje en er is 2 x een monteur langs geweest maar het werkt nog steeds niet.
Heb nu zo vaak met Online gebeld maar we worden van het kastje naar de muur gestuurd en terugbellen gaat ook mondjesmaat. Er zit ook geen leidinggevende die je kunt spreken erover. Het is bij Online ook zo geregeld dat diegene die je zaak / klacht behandeld ook daadwerkelijk de enige is die je er iets over kan vertellen hoe op dat moment de status is, als diegene tenminste terugbelt want dat is ook vaak niet het geval.
Helpdesk vindt het klaarblijkelijk niet een probleem want sommige personeelsleden reageren net of het de normaalste zaak van de wereld is dat de klant een maand moet wachten op de beloofde diensten. Maar online kan die diensten zeker niet waar maken, want we hebben van dag 1 nog niet van die diensten gebruik kunnen maken, en zijn naar mijn mening in gebreke gebleven.
Echt te gek voor woorden en ik hoop dat dit snel wordt opgelost want ik zit er helaas nog een jaar aan vast.
Ben een heel ontevreden klant :((((((
Moon

ZSM oplossen en hopelijk snel tv en WIFI

Ook een klacht indienen over Online.nl?