Klacht Online.nl: Al een week geen internet en televisie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376308
Gebruiker
AnjaVanHout
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Wat is dit voor provider?
Vanaf 4juli zou ik internet en tv hebben. Dit zou tussen 09.00uur en 18.00uur geactiveerd worden. Nu, bijna een week later hebben jullie de internettoevoer nog altijd niet aangesloten!

Ik bellen met de klantenservice;
Kan het weer 3 werkdagen duren voordat ik terug gebeld ga worden door een medewerker van de juiste afdeling. Die mij vervolgens misschien verder kan helpen.

WTF?!
Als zo je abonnement al moet beginnen?
Ik wil vandaag nog internet en TV, en betaal niets voor die dagen dat ik niets ontvang!

De oplossing

Dat het vandaag nog werkend wordt gemaakt, een compensatie voor het ongemak, en het abonnement pas vandaag laten ingaan, daar ik ook nog geen gebruik heb kunnen maken van de diensten.

7 reacties

  1. Auteur
    AnjaVanHout
    Datum
    Dat antwoord kreeg ik al en daarmee is mijn klacht niet opgelost!
  2. Auteur
    AnjaVanHout
    Datum
    Dat antwoord kreeg ik al en daarmee is mijn klacht niet opgelost!
  3. Auteur
    AnjaVanHout
    Datum
    Maandagmiddag zou ik gebeld worden. Ik was net te laat met opnemen, maar in de voicemail werd beloofd dat men later opnieuw contact met mij op zou nemen. Tot op heden niets meer vernomen.

    Ik heb inmiddels vanaf 13 juli internet en televisie, echter ontvang ik graag een compensatie voor het ongemak, én een berekening voor alle dagen dag ik geen tv en internet tot mijn beschikking had.
  4. Auteur
    AnjaVanHout
    Datum
    Dat is geen compensatie, dat is puur de aftrek van de abonnementsdagen waarop ik ook niets gehad heb. Nogal logisch dat ik daarvoor niet hoef te betrekken.

    Maar waar wordt het ongemak mee gecompenseerd? Ik heb ontzettend hoge internetkosten moeten maken op mijn telefoon omdat ik plots al die dagen zonder internet (en tv) zat. Ik neem aan dat daar ook iets voor gecompenseerd gaat worden lijkt mij zo?!
  5. Auteur
    AnjaVanHout
    Datum

    Jullie komen jullie afspraken niet na, en de klant mag er lekker mee zitten! Als dit jullie manier is van met klanten om gaan zijn jullie echt een waardeloos bedrijf!

    De rekening is tecens niet correct opgemaakt, en er wordt gerekend vanaf de 11e en niet vanaf de 12e juli.

    Ik laat het bedrag wat jullie hebben afgeschreven dan ook terugboeken totdat ik een fatsoenlijk factuur heb.

    Daarbij ga ik mijn advocaat inschakelen mbt de gemaakte onkosten, want mij lijkt niet dat jullie zo met klanten om mogen gaan.
  6. Auteur
    AnjaVanHout
    Datum
    Oh, en overigens wederom geen internet!
  7. Auteur
    AnjaVanHout
    Datum
    Op het moment van uw schrijven was de storing inderdaad niet meer actief nee.

    Verder blijft staan dat jullie dus niets gaan doen aan de onkosten die ik door jullie toedoen heb gemaakt, en is klaarblijkelijk alle contact met jullie zinloze energie.

    Ik trek er mijn conclusie uit, dat mocht er geen nette oplossing komen, ik zo snel mogelijk klant-af ben. En ik ga kijken wat mijn advocaat hierover te zeggen heeft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AnjaVanHout
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is logisch dat ik niet hoef te betalen voor de tijd dat er nog geen internet en tv geleverd werd. Ik heb namelijk ook niets gehad, behalve ongemak en onkosten. Welke oplossing online daar voor had? Geen! En zo te zien aan alle beoordelingen hier ben ik niet de enige, waarbij ze een klacht niet serieus nemen, noch oplossen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?