Opgelost door Online.nl: Al een week zonder internet, geen oplossing en veel leugens

Tere

Al een week zonder internet, televisie en vaste telefoon. ik heb 4 keer gebeld en ieder keer krijg ik een verschillende benadering. De modem doet het niet.

Ik verwacht een compensatie en één snelle oplossing

Beste Tere,

We hebben zo juist contact met elkaar gehad. Daarin hebben we afgesproken dat wij na 19:00 opnieuw proberen te bellen.

Beste Tere,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. We vinden de problemen die u ervaren hebt spijtig, maar zijn blij dat uw diensten weer werken. Zou u de klacht willen beoordelen en sluiten?

Bart van Online.nl
    Tere
    Gelukkig alles was goed geregeld. Er was een monteur van Online die de modem heeft vervangen. Ik heb weer Internet , tv en telefoon. Ze hebben mij een compensatie aangeboden en om goed te maken een film of serie van videoland naar keuze. Daardoor ben ik dik tevreden.

Tere
Ze hebben een monteur gestuurd en de modem vervangen. Als compensatie zal ik €7.50 korting krijgen in mijn volgende factuur. Daarnaast kreeg ik een code om een film of serie te kijken bij Videoland

Ook een klacht indienen over Online.nl?