Opgelost door Online.nl: Al enkele dagen tergend traag internet

eel

Na maanden van de nodige ellende te hebben meegemaakt nadat ik een snel internet met bellenabonnement afsloot -dat eindelijk is opgelost nu- dient zich een volgende ergernis aan.
Al 3-4 dagen lang is de internetsnelheid gedurende lange periodes van de dag gezakt van een gebruikelijke 23-26 Mbps naar 3-4 Mbps!

Dit maakt internetten voor ons gezin (3 pc's) gewoonweg niet meer te doen.
De snelheid die ik nu heb is die van een goedkoop abonnement!!

Ik betaal echter voor een 30Mb-abonnement en heb er vrede mee dat hier "slechts"26MB kan worden gehaald, en dat bij peiktijden als het weekend de snelheid zakt naar 23 Mb (want dat was het vaak), maar 3-4Mb, dat kan natuurlijk niet!!!

Daaro Online: nu graag met spoed actie, want de net weer teruggekeerde tevredenheid is snel aan het omslaan naar eentje van grote irritatie.

De snelheid waarop ik mag rekenen en waar ik voor betaal: 30Mbps!!

eel
    Vandaag -althans tot nu toe- nog goede statistieken, rond de 26Mb.
    Het kan dus wél (hoewel 't nog vroeg op de dag is.....), maar 't beeld is te wisselend en te vaak komt het voor dat de snelheden veel te laag zijn.
    Soms nog lager dan bij ons goedkope abonnement, wat uiteraard niet mag voorkomen.
    eel
    Tot op heden lijkt de verbiding weer als deze moet zijn, met wel een daling vand e snelheid in het weekend en 's avonds, maar dat is niet echt abnormaal lijkt me. Zolang ik 23Mbps en hoger scoor, is me dat goed.

Vandaar ONLINE: ik PARKEER de klacht nog even, en hoop dat ik niet opnieuw lange tijd een uiterst traag internet heb.
    Voor mij op dit moment geen absolute noodzaak dat ONLINE met een reactie komt.
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    eel
    Snelheden nog steeds goed, indien dit zo blijft dan is een reactie van Online wat mij betreft niet nodig.
    Ik stel voor dat ik de klacht even open laat staan om ook de komende weken-maanden te kunnen zien hoe stabiel deze blijft.
    Geachte,

Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Klantenservice Online.nl (AM)
    eel
    Ik word geacht binnen 7 dagen te reageren (mail klachtenkmpas), maar waarop dan?? Online heeft me immers niet te pakken kunnen krijgen.............
    Geachte heer Overwijk,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)
    eel
    Uitstekend opgepakt, ondanks dat ik zelf al enkele malen had aangegeven dat er voor mij niet echt noodzaak (meer) was om de klacht definitief af te handelen. Immers, de vertraging leek slechts een tijdelijke, want na het bewuste weekend was er weer de gebruikelijke snelheid.

Complimenten dat online desalniettemin de klacht met een zeer acceptabel voorstel en bovendien vlotjes heeft opgelost.

En dat mag ook wel eens gezegd worden!!

Ook een klacht indienen over Online.nl?