Klacht Online.nl: Al jaren blijft onlne in gebreken

# 194937
Georgo

Enkele jaren had ik via online een snel internet abonnement met een snelheid van 30 mb. In werkelijkheid was de snelheid al die jaren tussen de 11-12 mb. Wel heb ik al die jaren betaald voor een 30 mb abonnement € 25 per maand. Dit terwijl de werkelijke snelheid die ik had bijna gelijk was aan de goedkopere abonnementen die online leverde met een lage snelheid. In september ben ik overgezet naar het nieuwe netwerk van kpn, vanaf dat moment ging mijn snelheid nog meer omlaag 8 mb i.p.v. 30mb. Volgens de medewerker van online was er een fout gemaakt bij het overzetten. Sinds kort heb ik een 50 mb abonnement op het vdsl netwerk dit leek te werken. Echter online kampt al een tijd met een storing en instabiel netwerk, waardoor de verbinding wegvalt en niet stabiel is. Ik ontvang wekelijks een mail van online dat dit probleem nog niet is opgelost maar zij hard werken het op te lossen. Ik betaal in de tussentijd wel € 27 per maand.

Ik wil hierbij dan ook online in gebreke stellen aangezien ik betaal voor een dienst die al lange tijd niet naar afspraak geleverd wordt. Daarnaast eis ik een passende compensatie aangezien ik wel lange tijd betaald heb voor iets wat niet geleverd is. Graag op korte termijn reactie anders ben ik genoodzaakt dit bij de geschillen commissie voor te leggen.

Daarnaast vindt ik het heel slecht dat de online klantenservice nergens op reageert en dat als je het klachten formulier invult op de online website je ook geen enkele reactie krijgt. Daarom ben ik genoodzaakt de klacht via klachtenkompas te laten lopen.

Beste Georgo,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zien dat u momenteel hinder
    ondervindt van de storing van onze diensten. Wij bieden u daarvoor excuses aan.

Ronald van Online.nl
    Georgo
    Helaas nog geen enkele reactie ontvangen van online. Alleen het standaard berichtje dat het in behandeling is. Verder geen enkele mail ontvangen of gebeld door iemand die mijn klacht serieus neemt en met een serieuze oplossing of voorstel komt.
    Beste Georgo,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. In dat gesprek gaf ik aan dat u recht heeft op compensatie. Ik ga dit intern voor u overleggen. Zodra ik hier terugkoppeling van heb, neem ik nogmaals contact met u op.

Leah van Online.nl
    Georgo
    We zijn inmiddels een week verder maar helaas tot op heden geen enkele reactie ontvangen.
    Georgo
    Graag ontvang ik nog op mijn e-mail adres een bevestiging per mail van de gemaakte afspraak met betrekking tot de compensatie en hoor ik graag per mail hoe de compensatie voldaan zal worden. Daarna zal ik de klacht afsluiten.
    Beste Georgo,

Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken, wel hebben wij uw voicemail ingesproken. In het voicemail bericht gaf ik aan dat we een compensatie hebben gedaan. Zoals afgesproken nemen we wederom telefonisch contact met u op.

Chris van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?