Klacht Online.nl: al meer dan 12 uur geen online internet

Klachtnummer
# 146787
Gebruiker
F. van Hemert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

nu, dinsag 5 januari 10.30, uur al meer dan 12 uur geen internet. meteen al (maandag 4 januari 20.45 uur) gevraagd aan klantenservice de kennelijke bekende storing op de website te melden. 12 uur later staat op de website nog steeds geen storingen bekend, alhoewel de klantenservice dan zegt dat vele honderden last hebben van een storing, dat men driftig naar een oplossing zoekt, maar niet weet hoe lang het gaat duren. storingen die er zijn systematisch niet melden vind ik ronduit misleiding. nu binnenkort ook mijn adsl over isdn support door online zal worden beeindigd zal ik zeker naar een provider waar ik meer vertrouwen in kan hebben overstappen.

De oplossing

verhelp storing, wees eerlijk op de website

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw F. van Hemert,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Ik ga ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

    Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.


    Met vriendelijke groet,
    Delain

    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen