Klacht Online.nl: al meer dan 12 uur geen online internet

F. van Hemert

nu, dinsag 5 januari 10.30, uur al meer dan 12 uur geen internet. meteen al (maandag 4 januari 20.45 uur) gevraagd aan klantenservice de kennelijke bekende storing op de website te melden. 12 uur later staat op de website nog steeds geen storingen bekend, alhoewel de klantenservice dan zegt dat vele honderden last hebben van een storing, dat men driftig naar een oplossing zoekt, maar niet weet hoe lang het gaat duren. storingen die er zijn systematisch niet melden vind ik ronduit misleiding. nu binnenkort ook mijn adsl over isdn support door online zal worden beeindigd zal ik zeker naar een provider waar ik meer vertrouwen in kan hebben overstappen.

verhelp storing, wees eerlijk op de website

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw F. van Hemert,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Ik ga ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Delain

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?