Opgelost door Online.nl: al meer dan 6 weken problemen met de telefoon.

# 193078
lvdh

al meer dan 6 weken last met de telefoon, wegvallen tijdens gesprekken. Heel vervelend vaak moet je dan terug bellen. Waardoor je veel meer moet gaan betalen. Verder vaak ruis en kraken. Ik heb al een aantal keren het kastje gereset enz.

ik wil gewoon duidelijk kunnen bellen zonder telkens weg te vallen. Het ging eerst altijd wel goed, nu al weken niet meer. Bij voorbaat bedankt.

Online.nl
    Beste lvdh,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij hebben u gebeld, maar helaas niet kunnen bereiken. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, bellen wij u later nogmaals.

Maria van Online.nl
    lvdh
    Ik ben helaas niet meer terug gebeld. Er word nu gezegd dat het gaat om een internet storing. Ik kan nog steeds niet normaal bellen. Met belangrijke telefoontjes val de hele tijd weg. Internet is sinds een paar dagen nu ook vaak op geen bereik, en tv ook opnieuw opstarten. Benieuwd wanneer het probleem opgelost is. Iedere keer opnieuw opbellen kost zo een hoop geld, ik heb niet voor niets een maandbedrag afgesproken. Dit gaat nu al om weken.
    Online.nl
    Beste lvdh,

Zojuist heb ik u gesproken in verband met uw telefonieprobleem. Zoals besproken ontvangen wij graag voorbeeldgesprekken van u waarbij het geluid is weggevallen. Wij bellen u binnenkort terug om deze op te vragen. Alvast bedankt hiervoor.

Vincent van Online.nl
    lvdh
    ik ben gevraagd om het wegvallen te noteren. Daarna kunnen ze daar iets aan gaan doen. Dus ik wacht dit eerst af. Verder netjes te woord gestaan.

lvdh

Ook een klacht indienen over Online.nl?