Opgelost door Online.nl: Al weken geen internet na verhuizing

KDROST

Twee weken terug ben ik verhuisd naar een nieuw adres in de gemeente Amsterdam. Als bestaande klant bij Online.nl heb ik ruim op tijd mijn nieuwe adresgegevens doorgegeven om ook op mijn nieuwe adres gebruik te kunnen maken van het service van Online.nl. Op 23 december zou het internet dan ook werkzaam zijn. Dit kreeg ik nogmaals bevestigd in een mail waarin stond dat het internet inderdaad werkte op mijn nieuwe adres; in theorie... in praktijk deed niets het. Ik heb alles gecontroleerd en kwam er al snel achter dat het probleem niet zat in de modem of de hoofdaansluiting in huis. Daarom heb ik een monteur laten komen. Deze monteur wist me te vertellen dat het probleem bij de centrale van KPN zat en dat het daarom wat langer zou kunnen duren. Sindsdien heb ik niets meer van Online.nl vernomen en probeer ik al een week - tevergeefs - contact op te nemen met de klantenservice. Los van het feit dat mijn internet nog steeds niet werkt, is de geleverde service van Online uitermate slecht

Ik verwacht dat Online mij zo snel mogelijk terugbelt, met een werkbare oplossing komt en mijn probleem oplost. Daarnaast heb ik meer dan tien keer naar het betaalnummer van de klantenservice gebeld, minutenlang in de wachtrij gestaan, maar niemand gesproken. Dit geld verwacht ik terug te krijgen. Ook heb ik al weken geen internet, terwijl ik hier wel voor betaal. Ik mag hopen dat ik deze gemaakte kosten terugkrijg.

Geachte heer/mevrouw KDROST,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

Delain

Klantenservice Online.nl
    Geachte heer/mevrouw KDROST,

Onze excuses dat er nog geen contact met u is opgenomen. Wij zullen na het weekend contact met u opnemen om een oplossing te bieden voor uw probleem.

Prettig weekend toegewenst!

Charissa van Online.nl
    Beste meneer Drost,

Allereerst mijn excuses voor het late reageren. Vandaag hebben wij telefonisch uw klacht besproken en de afhandeling hiervan. Ik heb u een mail gestuurd ter bevestiging van de aangeboden afspraken.

Aangezien volgens onze gegevens uw klacht is verholpen doe ik u hierbij een afhandelvoorstel en zou ik u willen vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht te sluiten.

Fijn weekend toegewenst!

Olivier
    KDROST
    Al met al toch meer dan een maand geduurd. Uiteindelijk is het probleem wel opgelost en is er wat mij betreft een juiste compensatie toegepast. Aan klantvriendelijkheid (kastje-muur) mag echter nog veel worden verbeterd.

KDROST

Ook een klacht indienen over Online.nl?