Klacht Online.nl: All 3 jaar Online Offline!!!

Klachtnummer
# 73011
Gebruiker
MaD
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Geachte,
sinds 3 (of meer?) jaren betaal ik voor iets wat ik er nooit heb gekregen!
Ik was er (met de andere mensen ook er bij) bezig om het probleem met Online op te lossen.
Helaas, niemand was er zo machtig om mij (ons) om te helpen.
In Mei 2014 stopte ik met de betaling en toen heb ik een bedreiging in vorm van een Incassobureau, zoals ook "het uitschakelen van alle diensten" te weten gekregen.
IK HAD TOCH NIETS OM TE UITSCHAKELEN!
En het zogenoemde klantenservice werkte ook niet toen ik er naar de eerste jaar het contract wilde opzeggen.Het bestaat geen enkele spoor ervan!
Ik vind het een schandaal!

Mvg

M.A.Daniel

De oplossing

Nu wilde ik graag mijn rust en mijn geld voor de hele periode terug krijgen.
De overeenkomst werd door Online beëindigd op 29-07-2014

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte MaD,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  2. Auteur
    MaD
    Datum
    Geachte,
    ik hoop om binnenkort van jullie een gedetailleerde antwoord te kunnen ontvangen.
    Mvg.
    MaD
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte MaD,
    Heel graag zouden wij u willen helpen, maar helaas is uw dossier uit handen gegeven aan derden en kunnen wij hier niks meer aan veranderen. Daarom verzoek ik u vriendelijk om deze klacht te sluiten en te beoordelen op klachtenkompas.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  4. Auteur
    MaD
    Datum
    Geachte,
    ik denk, dat er mijn "geval" all lang genoeg (te lang) bij jullie bekend was.
    Ondanks deze was er niets daarmee gebeurd!
    Wat zal ik er nu dus anders kunnen verwachten?!
    Ik voel mij sterk geïgnoreerd!
    Ik zal toch vriendelijk willen vragen om mijn dossier terug te halen en nogmaals in behandeling om te nemen.
    Anders blijft mij niets meer over en ik zal helaas deze aan een jurist moeten voorleggen.Mvg
    MaD
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte MaD,Uw dossier is uit handen gegeven en zal verder behandeld worden door de betreffende partij. Wij verzoeken u vriendelijk om deze klacht te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen