Klacht Online.nl: All 3 jaar Online Offline!!!

Geachte,
sinds 3 (of meer?) jaren betaal ik voor iets wat ik er nooit heb gekregen!
Ik was er (met de andere mensen ook er bij) bezig om het probleem met Online op te lossen.
Helaas, niemand was er zo machtig om mij (ons) om te helpen.
In Mei 2014 stopte ik met de betaling en toen heb ik een bedreiging in vorm van een Incassobureau, zoals ook "het uitschakelen van alle diensten" te weten gekregen.
IK HAD TOCH NIETS OM TE UITSCHAKELEN!
En het zogenoemde klantenservice werkte ook niet toen ik er naar de eerste jaar het contract wilde opzeggen.Het bestaat geen enkele spoor ervan!
Ik vind het een schandaal!

Mvg

M.A.Daniel

Nu wilde ik graag mijn rust en mijn geld voor de hele periode terug krijgen.
De overeenkomst werd door Online beëindigd op 29-07-2014

Geachte MaD,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Geachte,
    ik hoop om binnenkort van jullie een gedetailleerde antwoord te kunnen ontvangen.
    Mvg.
    Geachte MaD,
    Heel graag zouden wij u willen helpen, maar helaas is uw dossier uit handen gegeven aan derden en kunnen wij hier niks meer aan veranderen. Daarom verzoek ik u vriendelijk om deze klacht te sluiten en te beoordelen op klachtenkompas.
    Klantenservice Online.nl (JP)
    Geachte,
    ik denk, dat er mijn "geval" all lang genoeg (te lang) bij jullie bekend was.
    Ondanks deze was er niets daarmee gebeurd!
    Wat zal ik er nu dus anders kunnen verwachten?!
    Ik voel mij sterk geïgnoreerd!
    Ik zal toch vriendelijk willen vragen om mijn dossier terug te halen en nogmaals in behandeling om te nemen.
    Anders blijft mij niets meer over en ik zal helaas deze aan een jurist moeten voorleggen.Mvg
    Online.nl
    Geachte MaD,Uw dossier is uit handen gegeven en zal verder behandeld worden door de betreffende partij. Wij verzoeken u vriendelijk om deze klacht te sluiten en te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (LV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?