Klacht Online.nl: alles in 1, werkt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 67274
Gebruiker
jip
Datum
3 reacties

Details

De klacht

We hebben sind 16 juni geen tv en telefoon alleen internet. van Online.nl.
Alles gaat verkeerd, online zou alles regelen, met nummerbehoud.
16 juni alles afgesloten. Geen insallatie pakket ontvangen
20 jun, per post, U bent aangesloten, nog geen installatie pakket
25 juni installatie pakket binnen en gemonteerd, Tv en internet geen telefoon.
29 juni tv uit en tot nu10 juli alleen internet, wel veel beloftes als ik bel
Meerdere telefoongesprekken gehad met mensen van online.nl die kunnen de klacht alleen kunnen door geven.



De oplossing

Compensatie van de kosten, binnen 1 week een werkend pakket, zo niet ontbinding van het contract

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
  2. Auteur
    jip
    Datum
    Hallo
    Heb inmiddels een aangetekende brief verstuurd om de gemaakte kosten te vergoeden en het abbonnement te beeindigen.
    Ben aan het tellen geweest en heb inmiddels 44 telefoontjes gepleegd met (aardige) medewerkers die allemaal de klacht doorgeven. en zeggen meer kunnen we niet voor u doen.
    Ik heb er geen vertrouwen in dat het goed komt.
    We zijn nu bijna 6 weken verder, geen telefoon geen tv, en een internet verbinding die telkens wegvalt. rest maar een ding, abbonnement beeindigen.
  3. Auteur
    jip
    Datum
    Online.nl heeft geen contact opgenomen of het probleem opgelost
    er wordt gelogen/bedrogen en geld van de bankrekening gehaald.
    een zeeeer slechte provider

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jip
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen