Opgelost door Online.nl: Alles in 1 Start: er zijn geen HD kwaliteit zenders... vervolg

Andu

Op 31-08-2014 heb ik klacht ingediend betreft zenders in HD kwaliteit van Alles in 1 Start product.

Op 02-09-2014 was ik gebeld door mevrouw Linda van Online.nl om klacht te bespreken. Er was een compensatie voorstel gedaan.

Klacht: Online.nl wilt niet gemakte met mij compensatie afspraak per e-mail of per post bevestigen.

De enige oplossing: per e-mail of post afspraak van 2-09-2014 bevestigen, dus niet bellen a.u.b.

Geachte ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben vandaag contact opgenomen en u verschillende oplossingen aangeboden. U heeft aangeven hierover te willen nadenken en dat u geen email wenst te ontvangen. Wij horen graag van u wanneer u een keuze heeft kunnen maken. Wij vragen u vriendelijk deze klacht te sluiten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte Online,
    Ik heb aangegeven dat ik wil nadenken en ik heb ZEKER NIET aangegeven dat ik geen e-mail wens te ontvangen, zie ook ”gewenste oplossing” mijn klacht van 02-09-2014… toch weer vandaag gebeld.
    Mijn beslissing maak ik bekend per e-mail en ik wens bevestiging OOK per e-mail te ontvangen.
    Graag aangeven naar welke e-mail kan ik mijn beslissing opsturen.
    AD
    Geachte Online,
    Wanneer u een beslissing heeft gemaakt, ontvangen wij deze graag via onze klantenservice. Wij zullen deze dan afhandelen. Wij zullen dit aan u bevestigen via email. Wij zien uw keuze graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geen commentaar...

Andu

Ook een klacht indienen over Online.nl?