Opgelost door Online.nl: Alles in 1 Start: er zijn geen HD kwaliteit zenders... vervolg

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 74948
Gebruiker
Andu
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 31-08-2014 heb ik klacht ingediend betreft zenders in HD kwaliteit van Alles in 1 Start product.

Op 02-09-2014 was ik gebeld door mevrouw Linda van Online.nl om klacht te bespreken. Er was een compensatie voorstel gedaan.

Klacht: Online.nl wilt niet gemakte met mij compensatie afspraak per e-mail of per post bevestigen.

De oplossing

De enige oplossing: per e-mail of post afspraak van 2-09-2014 bevestigen, dus niet bellen a.u.b.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben vandaag contact opgenomen en u verschillende oplossingen aangeboden. U heeft aangeven hierover te willen nadenken en dat u geen email wenst te ontvangen. Wij horen graag van u wanneer u een keuze heeft kunnen maken. Wij vragen u vriendelijk deze klacht te sluiten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  3. Auteur
    Andu
    Datum
    Geachte Online,
    Ik heb aangegeven dat ik wil nadenken en ik heb ZEKER NIET aangegeven dat ik geen e-mail wens te ontvangen, zie ook ”gewenste oplossing” mijn klacht van 02-09-2014… toch weer vandaag gebeld.
    Mijn beslissing maak ik bekend per e-mail en ik wens bevestiging OOK per e-mail te ontvangen.
    Graag aangeven naar welke e-mail kan ik mijn beslissing opsturen.
    Met vriendelijke groet,
    AD
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Online,
    Wanneer u een beslissing heeft gemaakt, ontvangen wij deze graag via onze klantenservice. Wij zullen deze dan afhandelen. Wij zullen dit aan u bevestigen via email. Wij zien uw keuze graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  5. Auteur
    Andu
    Datum
    Geen commentaar...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Andu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen