Opgelost door Online.nl: alles in een online.nl werkt niet

Clarishof

Alles in een pakket van online.nl werkt niet. contact leggen is moeilijk. Per email niet mogelijk door gebrek aan informatie, telefonisch kostbaar gezien de belkosten en duur van wachten en dan nog steeds (na 15 minuten) geen medewerker aan de lijn te krijgen.
online.nl heeft het een maand gedaan, nu weer niet. Hebben abonnement opgezegd, geen bevestiging, wel weer ander modem etc bezorgd, en een werkend online. Nu na een maand weer helemaal niets.

Neem contact met ons op.
Ik wil weten wat er is gebeurd met de opzegging en of het daarom weer niet werkt. Daarbij vraag ik me af wat er mis is om een briefje, mailtje te sturen om de opzegging te bevestigen .
Ik wil compensatie en duidelijkeheid!

Geachte Clarishof,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Clarishof
    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik wacht af en hoop op een goede oplossing.
    Clarishof
    Zaterdag even een lichtpunt: internet deed het. Daarna helemaal niets meer. Ik ben zover dat ik geen vertrouwen meer heb in Online.nl. De ongemakken zijn te groot, de communicatie te slecht om tot een goed oplossing te komen. Er is behalve de reactie op deze site nog steeds geen reactie gekomen van Online.nl.
    Clarishof
    Wij hebben ons abonnement bij online tijdig opgezegd daar u niet kunt leveren wat u belooft (via zowel klachtenkompas als per post en binnen de wettelijke opzegtermijn) wat wilt u dat wij met de spullen (modem/2x tv kastje) doen? wij zijn nml. genoodzaakt door uw wanprestatie een nieuwe provider te moeten zoeken.
    Vervelend dat het op deze manier moet maar uw klantenservice is niet tot nauwelijks bereikbaar en daarom hoor ik graag vandaag nog van u (telefonisch of per mail).
    Online.nl
    Geachte Clarishof,Wij hebben vandaag contact met u opgenomen. helaas is dit niet gelukt.Wij hebben een voicemailbericht voor u achtergelaten en zullen het later opnieuw proberen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Online.nl
    Geachte Clarishof,Wij hebben contact met u opgenomen en de mogelijkheden met u besproken. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Clarishof
    Ik ben tevreden met de manier hoe Online.nl mijn klacht uiteindelijk afgehandeld heeft.

Clarishof

Ook een klacht indienen over Online.nl?