Klacht Online.nl: Alles is betaald, maar krijg toch aanmaning

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403585
Gebruiker
Tuinkabouter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na dat Klachtenkompas was ingeschakeld werd alles snel afgehandeld, kon per direct opzeggen. Maar nu krijg ik van Intrum Nederland b.v. een aanmaning van € 179,73. Ik zou niet weten waar dat vandaan komt, ben mij kapot geschrokken.

De oplossing

Mijn een bericht sturen dat dit een fout is.
Kenmerk 300491003
Betalingskenmerk; 7550 0001 0351 9959
Ik hoop dat u hier iets aan heeft.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tuinkabouter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb weer een brief ontvangen van Intrum. Ze willen dat ik het bedrag van € 179,77 gewoon betaald. Van Online heb ik niets gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen