Internet snelheid komt niet hoger dan 100kb/s. De upload snelheid komt zelfs hoger uit op wel 130 kb/s. Grotendeels van de tijd ligt het internet eruit en is het niet mogelijk om met draadloze apparaten tot een verbinding te komen. De tv kwaliteit is drama en valt vaak weg, ondanks dat er volgens de gegevens een 98% verbinding is.
De oplossing
Regel die shit!
7 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte Arjenseffinga, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer. Met vriendelijke Groet, Klantenservice Online.nl (NV)
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte Arjenseffinga,Wij vinden het jammer dat u uw abonnement inmiddels heeft opgezegd. U heeft hiervan per email een bevestiging ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten.Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
Auteur
Arjenseffinga
Datum
Beste Online,Ik ben nog steeds klant bij jullie.
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte Arjenseffinga,Wij hebben vandaag contact met u opgenomen. Helaas is dit niet gelukt. Wij proberen het later opnieuw. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte Arjenseffinga, Wij hebben vandaag contact met u opgenomen, helaas is dit niet gelukt. Wij verzoeken u vriendelijk een telefoonnummer door te geven waarop wij u tijdens kantooruren kunnen contacteren en uw klacht kunnen behandelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte Arjenseffinga, In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
Auteur
Arjenseffinga
Datum
Uiteindelijk prima opgelost.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Arjenseffinga
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.