Opgelost door Online.nl: Alles

Arjenseffinga

Internet snelheid komt niet hoger dan 100kb/s. De upload snelheid komt zelfs hoger uit op wel 130 kb/s. Grotendeels van de tijd ligt het internet eruit en is het niet mogelijk om met draadloze apparaten tot een verbinding te komen. De tv kwaliteit is drama en valt vaak weg, ondanks dat er volgens de gegevens een 98% verbinding is.

Regel die shit!

Geachte Arjenseffinga,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Online.nl
    Geachte Arjenseffinga,Wij vinden het jammer dat u uw abonnement inmiddels heeft opgezegd. U heeft hiervan per email een bevestiging ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten.Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Arjenseffinga
    Beste Online,Ik ben nog steeds klant bij jullie.
    Online.nl
    Geachte Arjenseffinga,Wij hebben vandaag contact met u opgenomen. Helaas is dit niet gelukt. Wij proberen het later opnieuw. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte Arjenseffinga,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen, helaas is dit niet gelukt. Wij verzoeken u vriendelijk een telefoonnummer door te geven waarop wij u tijdens kantooruren kunnen contacteren en uw klacht kunnen behandelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte Arjenseffinga,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LV)
    Uiteindelijk prima opgelost.

Arjenseffinga

Ook een klacht indienen over Online.nl?