Opgelost door Online.nl: Als nieuwe klant tot op heden nog geen gebruik kunnen maken van internet en telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 106226
Gebruiker
Ursula
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Heb nu al weken geen internet en geen telefoon, ben nieuwe klant bij online.nl, kreeg netjes mijn modem thuisgestuurd maar kreeg geen vebinding, samen met klantenservice alles nagelopen, werkte nog steeds niet, het lag aan de modem volgens hun. Na 1 week wachten kreeg ik een nieuw modem, nog steeds geen verbinding, nu moet ik weer 1 week wachten voordat ze weer kontakt met me opnemen, intussen nog steeds geen internet en telefoon, zeer, zeer stechte service! Het interesseert ze geen donder! Ik denk dat dit voorlopig nog niet is opgelost , al aan online aangegeven dat ik denk fat er een defect zit in mijn aansluiting van de telefoonlijn in mijn muur, maar daar doen ze niks mee!

Gewenste oplossing

Ik wil dat er een monteur komt kijken, simpel en zeer makkelijk te regelen neem ik aan, ipv modems opsturen en aansluitingen doormeten! Anders wil ik van mijn contract af!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Ursula
    Datum
    Ik was idd niet bereikbaar omdat ik 3u lang met online aan het bellen was, steeds het zelfde verhaal aan het vertellen was! Heeft ook niks opgeleverd want nog steeds geen internet! Ik kreeg uiteindelijk wel een telefoonnr van een monteur, maar toen ik die belde kreeg ik te horen dat ze niet komen omdat online geen klacht bij ze gemeld hebben, ik ben ten einde raad en weet niet wat ik kan doen om weer internet en telefoon te krijgen, dit is ongekende slechte behandeling van klanten ooit!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ursula,Volgens onze gegevens is na bezoek van de monteur uw storing verholpen. Hierover hebben wij u zojuist geprobeerd te bellen maar niet kunnen bereiken. Wij zullen het morgen nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Ursula
    Datum
    het duurde wel onnodig langer dan nodig maar uiteindelijk werkt alles naar behoren en online heeft me keurig geholpen en netjes zelf steeds kontakt met me opgenomen. opgelost!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen