Klacht Online.nl: Ander account onterecht bij mij in rekening gebracht en maandenlang automatisch geincasseerd

Eelco Wester

Na een jaar abonnement te zijn werd ineens per maand een extra bedrag a EUR 24,41 afgeschreven (ongelukkigerwijs pas in december achtergekomen). Daarnaast ook eenmalig aansluitkosten (wrs) a EUR 47,59 afgeschreven. Bij klantenservice werd aangegeven dat het om een andere klant/abonnement ging, maar dat wel gekoppeld was aan mijn rekening. Na 3x nabellen in 3 weken (ik kreeg maar geen reactie wanneer ik echte actie kon verwachten) een reactie dat het wrs 8 tot 10!!!! weken duurt voordat ik mijn geld terug heb. Dus in totaal kan het 13 weken (een kwart jaar) duren voordat ik mijn geld terugheb!!!!?? Gezegd dat ze dit soort zaken toch me spoed op kunnen/dienen te lossen, maar reactie was en blijft "dat het nu eenmaal zo is".

Ik wil mijn geld zsm terug a EUR 242,87 (binnen 2 weken lijkt mij reeel) en zal spoedig mijn abonnement opzegggen!

Online.nl
    Geachte heer Wester,Inzake dit dossier op klachtenkompas heb ik telefonisch contact met u opgenomen en u een email gestuurd met mijn contactgegevens zodat u direct contact met mij op kan nemen indien noodzakelijk.
    Het dossier op klachtenkompas kan bij deze gesloten worden.
    Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Online.nl
    A/B
    Eelco Wester
    Ik heb helaas nog geen e-mail mogen ontvangen. Ik zie deze graag nog tegemoet.
    Online.nl
    Email opnieuw verzonden