Opgelost door Online.nl: Annuleren onmogelijk

A. Gazaryan

Op 17 december 2014, heb ik bestelling geplaatst van internet. Volgende dag heb ik terug gebelt om de bestelling te annuleren, maar kreeg te horen dat ik nog niet in de systeem sta, en dat ik binnen 2 dagen na de bestelling zal in de systeem komen. Oke dan, belde ik nog rond 10 keer om de annulatie te plaatsen. Wat ik maar te horen kreeg is dat ik niet in de systeem sta en dat betekent dat er iets verkeerd ging en dat ik geen klant zal woorden.
Nadat ging ik akkord met deze woorden van de klantenservice medewerkers . Nogmaals belde ik met "Kenny" ook een medewerker van de onlineklantenservice, die zij tegen mij dat ons gesprek is genoteerd en als ik toch klant zal woorden kan ik het bewijzen met de nummer onder welk ons gesprek is genoteerd. Op 31 december, om 00:28 kreeg ik brief van online.nl met me klantennummer. Het is precies 1 dag voorbij binnen bedenktijd, dat betekent dat ik niet meer mag annuleren. Wat eigelijk is gewoon onmenselijk na alle die pogingen die ik deed.

Ik wil me bestelling annuleren en geen rekeningen van online.nl krijgen of de mogelijkheid tot opzegging en overstappen zo snel mogelijk te krijgen.

Online.nl
    Beste A. Gazaryan,
    onze excuses voor het ongemak.
    Wij hebben uw bestelling geannuleerd.
    Met vriendelijke groet
    Online Service Team ( mvy)
    A. Gazaryan
    Vriendelijk dank jullie Online.nl !

A. Gazaryan

Ook een klacht indienen over Online.nl?