Beste Online. Ik heb in januari mijn abbo verlengt en heb hierbij vanwege de aktie de tv app opgenomen. Tijdens het weekend kwam ik er achter waarom ik geen tv abbo had, aangezien het meeste aanbod op tv uit reclame bestaat, en heb ik na het weekend gebeld om haf te zien van de TV app abbo en het internet te behouden. Dit was geen probleem en zou door de werknemer geregeld worden. Nu keek ik op mijn online.nl hoe het met deze aanpassing staat, gezien dat in de verwerkingsmodus stond en zie ik dat de tv APP abbo er nog steeds op staat. Ik bel net met Online en vertelt de werknemer dat ik pech heb en ze dit niet kunnen veranderen. Terwijl dit eerder geen probleem was. Ik stel voor dat jullie met terugwerkende kracht de TV app annuleren, zoals dit mij door jullie is toegezegd, en hierbij de overeenkomst die daarvoor is gemaakt herstellen. Dit was een verlenging van het internet van een jaar met een vergoeding van 70,-. Ik hoor graag van jullie,
Hi, bedankt voor je bericht! Ben je al klant bij ons? Zou je ons dan je klantnummer en/of postcode + huisnummer willen toesturen? Dan kunnen we je snel verder helpen. Alvast bedankt! [Dit is een automatisch bericht]
Ewoud
klantnummer: 88980989
8011JS 17
Hi Ewoud, goed dat je ons een berichtje stuurt! Helaas klopt het dat je dan opnieuw een contract aan gaat van 12 maanden. Helaas kunnen we het daarom niet veranderen..Mijn welgemeende excuses voor de verwarring. Dat had niet mogen gebeuren. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je die altijd stellen. Groet, Sayenne
Ewoud
Hoi Sayenne, het kan zijn dat het verwarring is, maar jullie hebben mij dit zelf toegezegd.. en dus ga ik ervan uit dat jullie dit dan ook zullen doen.
daarbij is de tv app een additie op mijn voorgaande contract en heeft daarom nog steeds een 14 dagen bedenktijd.
waar ik ruimschoots aan heb voldaan door meteen na het weekend te bellen.
Dus ik vind jullie houding in deze zaak laconiek en niet heel klantvriendelijk.
daarbij is mij ook niet expliciet verteld dat dit niet zou kunnen worden terug gedraaid
wat ook een van de voorwaarden is van een overeenkomst zonder bedenktermijn.
Ewoud
dus het lijkt mij dat jullie op allerlei momenten in gebreke zijn gebleven in deze. - niet aangegeven dat een tv app geen bedenk termijn heeft. - toegezegd dat het zal worden geannuleerd. - Mij niet geïnformeerd dat dit niet kan worden gedaan, waardoor ik nu zelf heir achteraan moet.
Ewoud
misshcien kunnen jullie ook zien dat ik sindsdien geen gebruik van de app heb gem