Opgelost door Online.nl: Apple tv werkt niet samen met Huawei modem.

Hank moody

Na vier x bellen en diverse instellingen veranderen wert mijn 3 gen.Apple tv nog steeds niet met het huawei modem . Nu weet ik dat deze twee slecht met elkaar samenwerken, online.nl bied geen oplossing anders dat ik voor €90,- een airport router van apple aan kan schaffen. Vreemd, bij andere providers werkt het feiloos.

Nieuw, ander modem.

Online.nl
    Klacht doorgezet naar de juiste afdeling.
    Wordt z.s.m. contact met u opgenomen.
    Online
    Online.nl
    Beste meneer Kurstjens,Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig dat we op woensdag 22 januari opnieuw telefonisch contact hebben. Ik heb een nieuw modem besteld. Als u deze ontvangen heeft, kunt u deze installeren zodat u de verbinding met de Apple producten kunt uittesten.
    Online klantenservice
    (amg)
    Hank moody
    Online heeft contact met me opgenomen en sturen een nieuw modem. Hopelijk zijn daar de problemen mee opgelost. Ik zal de resultaten hier vermelden.
    Online.nl
    Beste meneer Kurstjens,Ik heb u vandaag geprobeerd te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Als u problemen zijn opgelost met het nieuwe modem wil ik u vragen deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
    Hank moody
    Ik heb van Online een nieuw modem gekregen, de Apple Tv heeft nu een betere verbinding en nagenoeg geen storing prima oplossing van online. Wat me echter nog opvalt is dat het Internet af en toe nog steeds gewoon wegvalt voor een minuut of 5 , ook niet Apple producten.