Opgelost door Online.nl: Asociale prijsverhoging (€10) van ONLINE.NL zonder rekening te houden met de wensen van de klant.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 263762
Gebruiker
TomBos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ongevraagd een stijging van €10 voor internet bij onlin.nl. Na de mededeling enkel de mogelijkheid om een combinatiepakket te kiezen met korting bij Ziggo (wat wij ECHT niet willen). We zijn al meer dan 10 jaar klant bij online, deze prijsverhoging vinden wij absurd en als we bellen is het antwoord na meer dan 18 minuten wachten: “Ik kan u hier helaas niet mee helpen, u kunt beter weer bellen met de klantenservice afdeling prijswijzigingen”. Schandalig dat een trouwe klant niet wat meer opties aangeboden krijgt. Dit om de kosten voor het abonnement zo veel mogelijk in balans te houden met wat het was. Wat wel werd gezegd is dat de prijzen NIET aangepast worden…..

De oplossing

Korting voor trouwe klanten en de mogelijkheid om bijv de snelheid te verlagen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TomBos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals beschreven door online ben ik gebeld en gemaild op 8 juni over het aanbod met daarbij excuses voor de slechte ervaring met de klantenservice. Helaas blijft men bij het prijsbeleid van een behoorlijke prijsverhoging. Gezien de korting voor 4 maanden gaan we nu 1 jaar verlenging en ons beraden op wat we in de toekomst willen. Aangezien we ook klant zijn bij T- mobile en zij met aantrekkelijke pakketten gaan komen dit jaar, kon dat heel goed onze volgende optie zijn. Voor nu opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen