Opgelost door Online.nl: Asociale prijsverhoging (€10) van ONLINE.NL zonder rekening te houden met de wensen van de klant.

content Opgelost
TomBos

Ongevraagd een stijging van €10 voor internet bij onlin.nl. Na de mededeling enkel de mogelijkheid om een combinatiepakket te kiezen met korting bij Ziggo (wat wij ECHT niet willen). We zijn al meer dan 10 jaar klant bij online, deze prijsverhoging vinden wij absurd en als we bellen is het antwoord na meer dan 18 minuten wachten: “Ik kan u hier helaas niet mee helpen, u kunt beter weer bellen met de klantenservice afdeling prijswijzigingen”. Schandalig dat een trouwe klant niet wat meer opties aangeboden krijgt. Dit om de kosten voor het abonnement zo veel mogelijk in balans te houden met wat het was. Wat wel werd gezegd is dat de prijzen NIET aangepast worden…..

Korting voor trouwe klanten en de mogelijkheid om bijv de snelheid te verlagen.

TomBos
Zoals beschreven door online ben ik gebeld en gemaild op 8 juni over het aanbod met daarbij excuses voor de slechte ervaring met de klantenservice. Helaas blijft men bij het prijsbeleid van een behoorlijke prijsverhoging. Gezien de korting voor 4 maanden gaan we nu 1 jaar verlenging en ons beraden op wat we in de toekomst willen. Aangezien we ook klant zijn bij T- mobile en zij met aantrekkelijke pakketten gaan komen dit jaar, kon dat heel goed onze volgende optie zijn. Voor nu opgelost.

Ook een klacht indienen over Online.nl?