Opgelost door Online.nl: Bedrag wordt niet terug gestort.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123416
Gebruiker
Michiel
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Na opzeggen van abbonement i.v.m verhuizen is er maanden lang onterecht geld afgeschreven. Dit gemeld, en per mail is er bevestigd dat dit terug gestord zou worden. Nu 4 maanden en vele telefoontjes en mails verder nog geen enkele cent. Op mail komt het antwoord: kan niet per mail uitgezocht worden, graag bellen. Bel ik, we kunnen geen gegevens vinden, helaas kunnen we niet helpen en bellen je terug. Helaas wordt er nooit terug gebeld.

Gewenste oplossing

Dat het geld z.s.m. terug gestord wordt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Michiel,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Michiel,

    Wij hebben u inmiddels per mail op de hoogte gebracht aangaande uw klacht.

    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwd, willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Michiel
    Datum
    Er is weer belooft dat het geld wordt overgemaakt. Dit kan 6 tot 8 weken duren en sluit de klacht daarom (tijdelijk) af. Hopen dat het nu eindelijk goed gaat komen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen