Klacht Online.nl: Bedrijf geen internet meer na verhuizing vanaf 19 december

Weenk

Wij hebben een bedrijf en zijn verhuist naar een nieuwe locatie we hebben op tijd alles doorgegeven en online zou de nieuwe adsl verbinding leveren vanaf 19 december 2013
Nu nog steeds niets telkens weer een ander excuus maar geen oplossing doorverbinden met de technische dienst is niet mogelijk....... Wij zijn sterk afhankelijk van de internetverbinding dus bellen we regelmatig tot nu toe zonder enig resultaat online is met afstand het slechtste bedrijf waarmee wij ooit zaken hebben gedaan.
Wij zouden teruggebeld worden door Floris,Alex,Mandy en Gerwin maar geen van allen heeft dit gedaan.

Allereerst willen wij graag zo snel mogelijk een adsl verbinding daarna willen wij de financiële schade gecompenseerd hebben.

Beste Weenk,
    Helaas kan ik op basis van de door u opgegeven gegevens geen informatie vinden aangaande uw verhuizing.
    Heeft u wellicht een klantnummer en eventueel de N.A.W. gegevens van uw oude en nieuwe locatie.
    Ik kan dan uw casus verder in behandeling nemen.
    Ricardo - Online
    Oude adres Alexander bellstraat 1 Nijverdal
    Nieuwe adres Van den Bergsweg 1 7442 CK Nijverdal
    Klantnummer W1686529
    Beste Weenk,
    N.a.v. uw gegevens heb ik het volgende kunnen constateren.
    Uw ISDN lijn is via KPN verhuisd op 19-12-2013, hiervan hebben wij ook een melding ontvangen vanuit KPN. Helaas is er geen verhuizing van de internetverbinding bij ons aangevraagd en dus ook niet door ons opgestart. Zoals aangegeven dient in dergelijke migraties eerst de telefoonlijn geleverd te zijn alvorens wij de verhuizing op kunnen starten. Ik heb voor u een verhuizing van de internetverbinding opgestart. Deze zal op 14-01 worden opgeleverd. Helaas is het niet mogelijk om deze versneld te laten leveren i.v.m. de telecomwetgeving.
    Ricardo - Online
    Weenk
    Wij hadden al een adsl voor jullie en jullie hebben ons al proberen te verhuizen vanaf 19 december dus waarom nu zo?? Er is een heel dossier van ons bij jullie!
    Weenk
    De lampjes van het modem beginnen nu wel te knipperen?
    Weenk
    Net weer contact gehad met online telefoniste gaf aan dat ze zaten te wachten tot de KPN de lijn vrijgeeft????
    In de voorgaande gesprekken zou er een moeilijke verbinding zijn.
    Er is wel degelijk een verhuizing door ons aangevraagd deze zit ook in jullie dossier.
    Beste Weenk,
    De enige melding van verhuizing die ik zie is een melding vanuit KPN waarop is aangegeven dat de ISDN lijn op 19-12 is verhuisd naar de nieuwe locatie. Er is echter nimmer bij ons een berichtgeving of verzoek ingediend om de internetverbinding te verhuizen. Dit is door ons dan ook niet aan u bevestigd. De enige verhuizing welke ik in het systeem kan terugvinden is de aanvraag welke ik voor u heb doorgevoerd. Deze zal op 14 januari worden geleverd. Deze aanvraag is per mail aan u bevestigd. Voor wat ik kan opmaken is de verhuizing van de ISDN lijn alleen aangevraagd via KPN.
    De internetverbinding word dan niet automatisch meeverhuisd, daar dit een andere verhuisopdracht betreft.
    In dit geval had er een verhuisverzoek bij ons ingediend moeten worden voor verhuizing van de internetverbinding. Dit is voor wat ik kan zien niet uitgevoerd.
    Helaas moet ik hierdoor meedelen dat uw verhuizing van de internetverbinding pas op 14 januari zal plaatsvinden.
    Het betreurt en spijt mij u niet beter te kunnen berichten.
    Ricardo - Online.nl
    Weenk
    De aanvraag is telefonisch gedaan in november en nog eens nagevraagd een paar dagen later er is gewoon glashard gezegd dat we op 19 december een verbinding zouden krijgen!
    Nu vandaag 15 januari nog steeds geen internet nogmaals gebeld en ze gaan het proberen op 17 januari op te lossen!! Wat een verschrikkelijk bedrijf om zaken mee te doen ze beloven van alles maar komen (weer) niets na.....