Klacht Online.nl: Beeindiging contract

F. Aretz

Duurt al twee maanden, bellen nooit terug, geven ziggo de schuld terwijl zei de fout hebben gemaakt. Boeken gewoon iedere maand nog af. Administratie slecht bereikbaar.

Einde hieraan

Beste Klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

Delain van Online.nl
    F. Aretz
    Ok ik ben benieuwd, want uw colega die mij op de hoogte zou houden heb ik nog niets van gezien.

Mvg Frank Aretz
    Beste Klant,

Vandaag hebben wij telefonisch uw klacht besproken en afgehandeld.

Ik wil u vriendelijk vragen om het klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.

Mocht u nog vragen hebben, zijn wij natuurlijk altjid bereid om deze voor u te beantwoorden.

Shauna van Online.nl
    F. Aretz
    Zo lang het nog niet helemaal afgerond is kan ik het ook beeindigen, toch?!?
    Beste heer Aretz,

Volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Delain van Online.nl

Klantenservice Online.nl

Tel: 0900-9515 (0.50 ct per gesp
    F. Aretz
    Volgens uw gegevens is het naar tevredenheid afgehandeld?
    Mijn gegevens zijn dat ik een mail zou hebben ontvangen met daarin de gegevens dat het rond de 20 feb. het geld zou krijgen van de maanden die teveel zijn betaald. Geen mail en natuurlijk geen geld.
    Vandaag gebeld, en nu wordt gezegd dat ik nog 4 tot 6 weken moet wachten op het geld.
    En ik vind het vreemd dat jullie de status kunnen aanpassen?
    Een ding wat ik wel weet is dat als dit afgehandeld is dat jullie bij mij op Offline staan.

F. Aretz

Ook een klacht indienen over Online.nl?