Klacht Online.nl: Beeindiging contract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 151010
Gebruiker
F. Aretz
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Duurt al twee maanden, bellen nooit terug, geven ziggo de schuld terwijl zei de fout hebben gemaakt. Boeken gewoon iedere maand nog af. Administratie slecht bereikbaar.

De oplossing

Einde hieraan

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain van Online.nl
  2. Auteur
    F. Aretz
    Datum
    Ok ik ben benieuwd, want uw colega die mij op de hoogte zou houden heb ik nog niets van gezien.

    Mvg Frank Aretz
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Vandaag hebben wij telefonisch uw klacht besproken en afgehandeld.

    Ik wil u vriendelijk vragen om het klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.

    Mocht u nog vragen hebben, zijn wij natuurlijk altjid bereid om deze voor u te beantwoorden.

    Met vriendelijke groet,
    Shauna van Online.nl
  4. Auteur
    F. Aretz
    Datum
    Zo lang het nog niet helemaal afgerond is kan ik het ook beeindigen, toch?!?
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer Aretz,

    Volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Delain van Online.nl

    Klantenservice Online.nl

    Tel: 0900-9515 (0.50 ct per gesp
  6. Auteur
    F. Aretz
    Datum
    Volgens uw gegevens is het naar tevredenheid afgehandeld?
    Mijn gegevens zijn dat ik een mail zou hebben ontvangen met daarin de gegevens dat het rond de 20 feb. het geld zou krijgen van de maanden die teveel zijn betaald. Geen mail en natuurlijk geen geld.
    Vandaag gebeld, en nu wordt gezegd dat ik nog 4 tot 6 weken moet wachten op het geld.
    En ik vind het vreemd dat jullie de status kunnen aanpassen?
    Een ding wat ik wel weet is dat als dit afgehandeld is dat jullie bij mij op Offline staan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Aretz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen