Opgelost door Online.nl: beeindiging van het contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 153361
Gebruiker
Lantaarn
Datum
3 reacties

Details

De klacht

OP 15 januari 2016 ben ik verhuisd van Westelijk Halfrond 207 A, 1183 HV Amstelveen naar Klinkerweg 7, 1033 PJ Amsterdam. Op dat laatste adres ben ik gaan samenwonen bij mijn vriend. Omdat mijn vriend al internet heeft heb ik geen internet meer nodig.
Ik heb diverse keren met online contact (telefonisch) opgenomen om mijn contract te beëindigen maar ze wilde een verhuisverklaring. De heb ik opgestuurd. omdat ik niets hoorde weer gebeld. Ze zeiden dat ze hem niet hadden ontvangen of verwerkt en dat ik hem moest faxen. Dat heb ik onmiddellijk gedaan. Weer geen bericht en maar weer gebeld. Nu zeggen ze dat het contract niet kan worden beëindigd omdat ze op het nieuwe adres ook kunnen leveren!!!
Ik vind het geen stijl van online, eerst zeggen dat het in orde komt en nu dat ze een boete kunnen geven ter grootte van de abonnementskosten tot 2017 . zo'n € 300,- Dit kan toch niet. Het klantennummer is W2165067 (alleen internet)
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Nikki Bakker

De oplossing

Beëindiging van het contract omdat ik ben verhuisd en ben gaan samenwonen op mijn vriend zijn adres. Mijn vriend heeft al internet. .

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Lantaarn,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Goed dat u contact met ons heeft opgenomen!

    Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Lantaarn,

    Vandaag hebben wij contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas. Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Mocht er iets zijn waarbij ik u kan helpen, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
    Online.nl stelt uw feedback zeer op prijs.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  3. Auteur
    Lantaarn
    Datum
    Het abonnement kan blijkbaar niet worden beëindigd. Er is nu toegezegd dat ze per 17 januari 2016 internet/tv en telefoon gaan leveren. Wij hopen dat dit wordt gerealiseerd want wij hebben het abonnement van mijn vriend opgezegd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lantaarn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen