Opgelost door Online.nl: beeldkwaliteit TV signaal slecht!

Mark tiecken

Tv signaal die wordt uitgezonden vanuit jullie naar de tv ontvanger is heel slecht. De resolutie is niet om aan te zien en hierdoor trilt het beeld ook. Gebeld, kastje M7 teruggezet naar factory settings hierna is het beeld nog slechter geworden. Ik ben er nu al meer dan 10uur aan kwijt.

Online.nl
    Geachte Mark Tiecken,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Klantenservice Online.nl (SS)
    Mark tiecken
    Ik heb het nieuwe kastje aangesloten het beeld was toen wel oke. Ik heb nu ook ontdekt waar het probleem in zit. Zodra ik er een HDMI Hub tussen plaatst past de tv ontvanger de resolutie van 720 naar 480 pixels en trilt het beeld. HDMI hub verwijdert maar de resolutie blijft dan slecht. Ik kan ook niet de m7 naar de fabrieks instellingen terug zetten. Bekend probleem bij jullie dat de instellingen van de m7 in eens naar 480i gaat ipv van 720i. Hebben jullie hier een oplossing voor?
    Mark tiecken
    Online heeft het probleem keurig opgelost. Bedankt.

Mark tiecken

Ook een klacht indienen over Online.nl?