Opgelost door Online.nl: beeldkwaliteit TV signaal slecht!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125580
Gebruiker
Mark tiecken
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Tv signaal die wordt uitgezonden vanuit jullie naar de tv ontvanger is heel slecht. De resolutie is niet om aan te zien en hierdoor trilt het beeld ook. Gebeld, kastje M7 teruggezet naar factory settings hierna is het beeld nog slechter geworden. Ik ben er nu al meer dan 10uur aan kwijt.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Mark Tiecken,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    Mark tiecken
    Datum
    Ik heb het nieuwe kastje aangesloten het beeld was toen wel oke. Ik heb nu ook ontdekt waar het probleem in zit. Zodra ik er een HDMI Hub tussen plaatst past de tv ontvanger de resolutie van 720 naar 480 pixels en trilt het beeld. HDMI hub verwijdert maar de resolutie blijft dan slecht. Ik kan ook niet de m7 naar de fabrieks instellingen terug zetten. Bekend probleem bij jullie dat de instellingen van de m7 in eens naar 480i gaat ipv van 720i. Hebben jullie hier een oplossing voor?
  4. Auteur
    Mark tiecken
    Datum
    Online heeft het probleem keurig opgelost. Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark tiecken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen