Klacht Online.nl: Begin niet aan online.nl

een echte Brabander

online.nl is het slechtste bedrijf wat er bestaat de naam is verkeerd het moet offline.nl heten, want met hun als je provider ben je meer offline dan online.

ik heb vanaf kerst tot nu geen wifi en kabel internet dat niet eens 1 youtube video kan afspelen. Vanaf dag 1 dat ik gebruik maak van online is verschrikkelijk!!! elke dag de router resetten nooit gewoon een film kunnen kijken via Netflix, want NOPE internet weg krijg je bezoek en willen hun gebruik maken van je wifi helaas wij hebben online.nl dus geen wifi dat je bruikbaar kunt noemen de wifi in de trein is nog beter. Dit heeft zo ontzettend veel frustratie opgewekt bij mij normaal klaag ik niet over iets, maar dit is echt een uitzondering dit bedrijf moet gestopt worden en iedereen moet gewaarschuwd worden, voordat ze net als ik maanden zonder fatsoenlijk internet zitten en als je wilt stoppen dan moet je natuurlijk even in een keer het abonnement af betalen, want je denkt toch niet dat je na maanden gekloot makkelijk van ze afkomt en als ik op internet research doe zie ik dat veel meer mensen deze problemen hebben meegemaakt.

begin nooit aan online.nl geen internet na
5 maanden, 3 routers, 2 monteur bezoeken en
ontelbaar resets

dat dit bedrijf op een zwarte lijst komt of in ieder geval geen nieuwe abonnees kan krijgen tot dat ze daadwerkelijk geven waarvoor je ze betaald INTERNET EN WIFI

Ook een klacht indienen over Online.nl?