Opgelost door Online.nl: Bel probleem bij internet/bellen/tv pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149426
Gebruiker
Bewoner uit Bolsward
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het is voor de zoveelste keer, dat we niet kunnen bellen of gebeld worden, binnen een half jaar. Vorige keren lukte het nog wel na resetten modem, maar restten modem helpt niet meer.

De oplossing

Of garantie dat er geen problemen meer zijn, met bellen of gebeld worden. Of ontbinding van het contract. Gezien het feit, dat Online, niets van zicht laat horen, lijkt ontbinding contract alleen maar mogelijk.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Oosterkamp,

    Momenteel is er helaas een algemene storing betreffende de telefonie.
    Uw contactpersoon zal dit voor u in de gaten houden, en u contacteren zodra deze storing verholpen is.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Zou u ons eventueel kunnen voorzien van een mobiel telefoonnummer, waarop uw contactpersoon u kan bereiken?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    Bewoner uit Bolsward
    Datum
    We kunnen weer bellen en gebeld worden, alleen jammer dat het via klachtenkompas moet, om Online wakker te krijgen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bewoner uit Bolsward
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen