Opgelost door Online.nl: Beloofde compensatie wordt niet gestort.

sad Opgelost
GP

Vanwege herhaaldelijke incasso' s en geen oplossingen na inschakelen van de klantenservice is er op 1 februari een klachtenkompas procedure gestart op no. #253419. Dit werd keurig opgepakt door Online. Er kwam een telefoontje met excuses voor hoe het gelopen was, een toegezegd compensatie voor alle telefoonkosten en een bos bloemen.
De compensatie zou 6-8 weken later op de rekening gesorteerd worden. Recent heb ik gekeken of het ooit gestort is. Helaas, er is geen storting geweest van Online, nog het genoemde bedrag onder een andere naam.
Op 24 april heb ik een mail gestuurd naar Online met de vraag waar de compensatie bleef. Geen reactie.
Op 28 april heb ik gebeld met de klantenservice, waarbij de medewerker mij keurig te woord stond en mij beloofde om het goed uit te zoeken en door te spelen naar de juiste afdeling. Er zou binnen 3 - 5 dagen gereageerd worden...
Ondertussen zijn we 2 weken verder en geen bericht en er is nog geen compensatie gestort.

Dat de compensatie gestort wordt.

Beste Online.nl
    Ondertussen zijn we twee weken verder en het beloofde geld is nog steeds niet gestort. Er is ruim een week geleden al wel een mail geweest waarin de eerdere uitleg herhaald werd, dat de oorzaak ligt in jullie systeem verandering.
    Graag zou ik deze kwestie definitief en snel afhandelen zodat de frustratie niet groter wordt, omdat we nu al een half jaar verder zijn.
    Online.nl
    Geachte GP,

Het is natuurlijk erg vervelend dat het bedrag van 30 euro nog niet aan u is terugbetaald. Daarom hebben we er opnieuw spoed achter gezet.

Momenteel hebben we nog geen reactie op uw klacht van onze finance afdeling. Wij hebben u klacht momenteel laten escaleren en zijn nu in afwachting van het antwoord.

Vincent
    Expert Team Online.nl

Beste Online,
    Bedankt voor alle toezeggingen en zelfs de term" escaleren van de klacht" Het geeft in ieder geval aan dat u als Online aangeeft dat er nu snel iets moet gebeuren. De kwestie speelt vanaf 1 februari, ondertussen is er al zo veel moeite van mijn kant geweest om het toegezegde bedrag te krijgen dat ik een compensatie van 30 euro niet reëel meer kan vinden.
    Ik zou van u graag een passend hoger aanbod willen, de kwestie nu snel afgehandeld hebben en zeker weten wanneer er wel iets daadwerkelijk gestort gaat worden.

Beste Online
    Na mijn laatste mail is er geen reactie meer geweest van uw kant. Wel is vandaag, na een half jaar, de beloofde 30 euro bijgeschreven.
    De afhandeling verdient zeker geen schoonheidsprijs, maar gelukkig kan nu eindelijk deze kwestie afgesloten worden.

GP
De compensatie is na een half jaar gestort, na veel aandringen...

Ook een klacht indienen over Online.nl?