Klacht Online.nl: Beloofde dienst word niet geleverd

Barry

Op 6 november een alles in1 pakket besteld bij online.nl.
Zij zouden ons oude tv abbonement bij canal dig opzeggen en ons oude internet en telefonie abbonement bij KPN opzeggen.
De afspraak was dat we op 7 december het abbonement van online. nl zouden krijgen.
5 dagen van te voren zouden we instalatiepakket krijgen en de nodige mailtjes.
Op 4 dec hadden we nog niks van hun ontvangen dus zelf gebeld om na te vragen.
7 dec was smorgens meteen ins oude tv abbonement al afgesloten.
Zowel mijn partner als ik hebben smorgens meteen met online.nl gebeld.
Deze vertelde ins dat ze niks voor ond konden doen en dat we af moesten wachten omdat er problemen waren met hun leverancier.
Vervolgens hebben wij zelf canal dig gebeld om ons abbonement opnieuw aan te sluiten, gelukkig kon dit, alleen was het abbonement wel even €4.50 duurder geworden.
Vandaag 9 dec nog steeds geen bericht van online maar ons oude internet en telefonie abbonement was wel stop gezet. Weer gebeld met online

Weer gebeld met online.
We willen nu compensatie voor de onnodige kosten die we nu maken met onze mobiele telefoon.
Moeten nu verplicht bellen en internetten met ons mobiele abbonement waardoor de kosten flink omhoog gaan.
Kortom, wij hebben geen dienst geleverd gekregen en zitten zonder enige corronspondentie van online wel 2 weken zonder tv , internet en telefonie.
Helaas is ons internet niet zo makkelijk weer aan te sluiten dus zijn we genoodzaakt om met ons mobiel internet alles te doen.
Online moet met onmiddellijke ingang zorgen dat wij weer internet en telefonie krijgen en al onze onnodig gemaakte kosten vergoeden

Geachte Barry,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze
    medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij
    bellen met een afgeschermd nummer.

Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Klantenservice Online.nl (SS)
    Geachte klant,

Graag willen wij u vragen om ons via dit forum te voorzien van een datum en tijdstip waarop u het beste bereikbaar bent, zodat uw contactpersoon nogmaals contact met u kan opnemen.
    Alvast bedankt.

Klantenservice Online.nl (SS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?