Opgelost door Online.nl: Beloofde internetsnelheid niet haalbaar; slechte hulp van klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176004
Gebruiker
Richard
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds oktober 2014 zijn wij klant van provider online.nl. Vanaf het begin af aan hebben wij problemen met de internetsnelheid. De lijn is doorgemeten door de provider zelf en hier komt de provider zelf met een gemiddelde snelheid van max 30 Mbit. Met een sporadische piek naar 40 Mbit. Ons is een 50Mbit verbinding beloofd. Als response gaven ze mij dat ik te ver van de gemeente kast af zat en dat hun daar niks aan konden doen.
Wij hebben al een downgrade aangevraagd naar een lager abbonement en dit is niet doorgevoerd of het is afgewezen vanwege dat er een abbonement voor 2 jaar is afgesloten. Daar houden ze aan vast en willen ze niet vanaf wijken.

Ook meerdere malen problemen gehad met de interactieve televisie.

Verder werd ik bij de klantenservice vaak van het kastje naar de muur gestuurd.

De oplossing

Een gewenste oplossing voor mij zou zijn om kosteloos het contract te beeindigen. Ook zou een compensatie gewenst zijn voor de kosten van de 1,5 jaar die we te veel betalen voor een verbinding die niet geleverd wordt.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Vonk,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door
    een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Vonk,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, betreffende uw klacht.
    In goed overleg zijn wij tot een passende oplossing gekomen.
    De gemaakte afspraken zijn aan u bevestigd per mail.
    Wij hebben de status van uw klacht aangepast.
    Kunt u dit nog bevestigen?
    Bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Richard
    Datum
    Klacht is in goed overleg afgehandeld en aan de gevraagde oplossing is gehoor gegeven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen