Klacht Online.nl: Beloofde tablet nog niet geleverd

B. Karkari

Ruim twee maanden geleden heb ik mijn abbonement bij online verlengd met twee jaar. bij de verlenging is mij toegezegd dat ik een tablet zou ontvangen. Ik ben een tevreden klant van online vandaar mijn verlenging. ik heb echter tot op de dag van vandaag nog geen tablet mogen ontvangen ondanks de toezeggingen. Nu na diverse telefoontjes en doorverwijzingen ben ik nog geen steek verder, nou ja hogere telefoonrekening omdat het een 0900 nummer is. elke keer als ik bel het zelfde verhaal belt u maar naar de tranporteur die beperkt bereikbaar zijn. de transporteur geeft aan dat hij ze niet heeft weer terug naar online weer hetzelfde verhaal. kortom dit schiet niet op zo. Ik begrijp niet dat je kunt adverteren met iets en dan mensen maanden laat wachten. niet netjes van online.

levering van het tablet zsm en compensatie van al mijn belkosten.

Online.nl
    Geachte, Op basis van de door u opgegeven gegevens kan ik gaan klantdossier vinden. Ik verzoek u het klantnummer van Online,nl in de Prive-opmerking van de klacht te vermelden. Met vriendelijke groet,
    Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?