Opgelost door Online.nl: Ben verhuist en Online levert geen internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 177663
Gebruiker
roberto
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 15 juni 2016 internet verhuizing door gegeven aan Online, nu een maand later heb ik nog steeds geen verbinding. Ze schuiven de schuld op de KPN. Houden me slecht op de hoogte, beloven terug te bellen maar dat doen ze niet. Ik heb gezegd dat ik weg wil bij hun maar dat kan niet. Eerst moet de verhuizing rond zijn en dan kan ik mij laten uitschrijven, dat is toch raar?

De oplossing

Internet signaal en wil graag op de hoogte gehouden worden wanneer ik dat signaal verwachten?

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Savelberg,

    Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. We kunnen ons erg goed voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Om u verder goed op de hoogte te houden heb ik aan een andere afdeling gevraagd u te bellen. Zij nemen binnen 4 uur telefonisch contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Maria van Online.nl
  2. Auteur
    roberto
    Datum
    Mijn klacht is met veel coulance afgehandeld. Nieuw contract met korting en een onkostenvergoeding voor de gemaakte kosten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
roberto
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen