Opgelost door Online.nl: Ben zeer ontevreden over de kwaliteit en contact

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 469790
Gebruiker
Hans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het zijn grote oplichters.
Voeren prijsverhogingen door zonder de consument te informeren. Men vindt dat de consument maar zelf op de website moet bijhouden of er wijzigingen in het abonnement plaatsvinden.

De oplossing

Mijn abonnement per 1-09-2020 beeindigen en geen jaar door laten lopen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
De doorgevoerde prijsverhoging wordt gecompenseerd voor de tijdsduur van het contract (12 mnd).
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen