Opgelost door Online.nl: Betalen van opgezegde fox sports eredivisie en contact daarover met de klantenservice.

Wendy.

5 November jl hebben wij de fox sports eredivie opgezegd, netjes een mail van bevestiging van opzegging gekregen. Kijken wij naar de nieuwe nota van deze maand, Jawel fox sports live word gewoon voor de hele maand in rekening gebracht !!! Wij maar weer eens bellen naar klantenservice voor de zoveelste keer in de laatste paar maanden dus met lekkere hoge belkosten in de nota daar door !!!! Krijgen wij iemand aan de telefoon die maar niet wou begrijpen dat de opzeg termijn al was verlopen op 5 December. Natuurlijk weer in de wacht gezet om het na te vragen. Na een lange tijd reageerde hij weer met de mededeling dat het MISSCHIEN word verrekend met de nota van de volgende maand en dat die ons niet verder kon helpen. Ondertussen had deze persoon de grootste lol met zijn collega's want lachen dat ze met elkaar deden !!! Hij was er maar druk mee want hij bleef maar zeggen '' wat zegt u ? " . Wij gaan dus echt niet wachten tot dat het MISSCHIEN word verrekend de volgende maand. Wat nu?

Het teveel betaalde bedrag terug betalen en wij gaan nu dus echt niet heel lang wachten omdat onze geduld op is, na 2 maanden dus echt alleen maar ellende en problemen en hoge belkosten !!!

Online.nl

U heeft ondertussen contact gehad met een van onze medewerkers en volgens onze gegevens is uw klacht verholpen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Klantenservice Online.nl
    Wendy.
    Ik sluit dit af omdat het weer langs elkaar heen loopt, de andere klacht is netjes verholpen maar ze beseffen niet dat dit weer om iets anders gaat. Namelijk dat ik het abonnement fox sports eredivisie had opgezegd, al ben afgesloten maar nog steeds moet betalen.

Wendy.

Ook een klacht indienen over Online.nl?