Opgelost door Online.nl: Betalen voor een verhuizing!!

M. Kuipers

Gister belde ik inzake onze verhuizing. Het doorgeven was natuurlijk geen probleem. Alleen voor de verhuizing moeten we €50 betalen. Dat is toch van de zotte!!! Wij nemen zelf de modem e.d. mee. Die installeren we ook zelf bij het nieuwe adres. Waar moeten wij nou €50 voor betalen dan?
Er is namelijk één persoon van €10 per uur die het adres aanpast in 5 minuten dus dan zit je nog geen eens op €1. Graag ontvang ik hier een duidelijk reactie op want dit slaat echt alles. Overal waar ik de verhuizing heb doorgegeven ben ik nog niet van dit soort vreemde kosten tegen gekomen. Terwijl er bij sommige instanties fisiek goederen worden verplaatst en dat is bij Online ook niet het geval.

Ik wil deze kosten niet betalen, want dat hoeft bij andere vergelijkbare ondernemingen ook niet. Als jullie op het nieuwe adres alles installeren TV en internet, dan ben ik bereid het te betalen, maar niet als jullie niks doen.

Online.nl
    Beste heer/ mevrouw Kuipers,U heeft helaas geen klantgegevens ingevuld. Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw gegevens op Klachtenkompas aan te vullen (met uw klantnummer), zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Aangezien dit een openbaar forum is, raden wij u af om uw gegevens in een reactie te plaatsen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    M. Kuipers
    Mijn klantnummer is W2200481. Graag ontvang ik zsm uw reactie.
    Online.nl
    Beste heer/mevrouw Kuipers,
    De reden dat we deze administratiekosten in rekening brengen is omdat we voor het verhuizen van een internetverbinding twee keer een monteur op pad moeten sturen. De eerste keer om op uw nieuwe adres de lijn fysiek aan te leggen. De tweede keer om op uw oude adres de lijn fysiek af te sluiten. Dit brengt dus helaas kosten met zich mee welke wij gedeeltelijk aan de klant doorbelasten. Het maakt niet uit of u 2 straten of twee provincies verhuist. De administratiekosten zullen €50,- blijven bij elke verhuizing. Met u heb ik afgesproken dat bij wijze van coulance wij deze kosten niet aan u door gaan belasten om zwaarwegende redenen.
    Online.nl Klantenservice
    M. Kuipers
    Bedankt voor uw reactie, wanneer u deze kosten niet aan mij door gaat belasten ben ik daar mee akkoord. Met vriendelijke groet.

M. Kuipers

Ook een klacht indienen over Online.nl?