Klacht Online.nl: betalen voor puinhoop? CHANTAGE
Details
Klacht
In juli 2015 werden mijn contracten (6) verlengd. Als dank hiervoor kreeg ik het eerste jaar een korting op mijn kosten. In totaal zou ik het eerste jaar circa € 80,00 per maand betalen voor deze 6 abonnementen. Helaas heeft Online haar administratieve zaken niet op orde, stuurt bevestigingen naar een verkeerd e-mailadres, voert verlengingen intern niet door en gaat door met incasseren van verkeerde bedragen (€ 157,00 per maand) en reageert niet op klachtenformulieren. Ook leveren ze geen TV-signaal waarvoor ik wel betaal.Ik heb betalingen teruggehaald en overgemaakt wat ik meen te moeten betalen. Afdeling klantenafhandeling is sinds afgelopen maandag na 3 maanden eindelijk bezig met mijn case. Nu ben ik op 6 plekken afgesloten en krijg alleen maar verbinding als ik alles betaal wat in hun systeem staat. m.a.w. ik betaal nu op dit moment dus véél te véél voor diensten die ik niet krijg en wordt daartoe gedwongen! Ik vind dit middeleeuwse afpersing! Dat is mijn klacht.
Gewenste oplossing
Ik heb mijn voorstel per brief ingediend.* tv abonnement annuleren, alleen nog maar supersnel internet
* geld van tv abonnement terugstorten minus kosten internet (€ 9,95 p/mnd)
* geld terug dat ik teveel betaald heb
* 1 klantnummer/dossier waarin uw medewerkers kunnen zien wat er allemaal speelt
* compensatie voor gemaakte onkosten, circa 25 telefoongesprekken (á 50 ct/min ... of 15 ct/min ... of 50 ct/gesprek .... er staan verschillende tarieven in brieven en online)
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.