Klacht Online.nl: betalen voor puinhoop? CHANTAGE

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136828
Gebruiker
Celleke1981
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In juli 2015 werden mijn contracten (6) verlengd. Als dank hiervoor kreeg ik het eerste jaar een korting op mijn kosten. In totaal zou ik het eerste jaar circa € 80,00 per maand betalen voor deze 6 abonnementen. Helaas heeft Online haar administratieve zaken niet op orde, stuurt bevestigingen naar een verkeerd e-mailadres, voert verlengingen intern niet door en gaat door met incasseren van verkeerde bedragen (€ 157,00 per maand) en reageert niet op klachtenformulieren. Ook leveren ze geen TV-signaal waarvoor ik wel betaal.

Ik heb betalingen teruggehaald en overgemaakt wat ik meen te moeten betalen. Afdeling klantenafhandeling is sinds afgelopen maandag na 3 maanden eindelijk bezig met mijn case. Nu ben ik op 6 plekken afgesloten en krijg alleen maar verbinding als ik alles betaal wat in hun systeem staat. m.a.w. ik betaal nu op dit moment dus véél te véél voor diensten die ik niet krijg en wordt daartoe gedwongen! Ik vind dit middeleeuwse afpersing! Dat is mijn klacht.

De oplossing

Ik heb mijn voorstel per brief ingediend.
* tv abonnement annuleren, alleen nog maar supersnel internet
* geld van tv abonnement terugstorten minus kosten internet (€ 9,95 p/mnd)
* geld terug dat ik teveel betaald heb
* 1 klantnummer/dossier waarin uw medewerkers kunnen zien wat er allemaal speelt
* compensatie voor gemaakte onkosten, circa 25 telefoongesprekken (á 50 ct/min ... of 15 ct/min ... of 50 ct/gesprek .... er staan verschillende tarieven in brieven en online)

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Celleke1981,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Celleke1981
    Datum
    Mijn contactpersoon was zo aardig om mij gisteren te bellen. Het lijkt wel alsof deze in actie is gekomen na mijn bericht op deze site, dit wil ik even rectificeren want er was al contact.

    De trigger om hier mij gal te spuien was dat gedurende het traject om mijn klachten te verhelpen ik afgesloten werd!

    We gaan geen lange discussies houden, ik sluit deze klacht op verzoek van online en wacht af of alles goed komt. Zo niet ... dan ziet u me terug op deze site.
  3. Auteur
    Celleke1981
    Datum
    * vragen om klacht te verwijderen is discutabel
    * verloop van eea is stormachtig verlopen
    * communicatie ronduit belabberd

    Dhr. Schippers (?) die mij de laatste keren belde heeft het goed voor, alle lof voor zijn positie en handelen ... jammer dat er gedurende onze contacten nog steeds zaken niet lopen zoals het hoort. Ik hoop dat alles goed komt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Celleke1981
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen