Klacht Online.nl: betalingsfout ALWEER.

Klachtnummer
# 106579
Gebruiker
Ontevredenklantonline
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Pas geleden is er een klacht van mij opgelost en nou is het weer raak. De betalingsfout was opgelost en omdat ik mij nog steeds in het buitenland bevind heeft mijn vader een bedrag van €20.00 euro overgemaakt via zijn bankrekening met vermelding van notanummer en klantnummer, zou niet fout moeten gaan denk je maar helaas weer een betalingsachterstand omdat er niets is verwerkt.

Gewenste oplossing

Dat mijn betaling wordt verwerkt op mijn naam en de verhoging wordt weggehaald.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    #Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  4. Auteur
    Ontevredenklantonline
    Datum
    Week terug contact gehad met de klantenservice van Online. Die vertelde me dat ik teveel heb betaald en tot augustus niks meer hoef te betalen. Vandaag even op ing gezeten zie ik ineens dat er een bedrag van €41 van mijn rekening gehaald. Heb het bedrag gestorneert naar mijn rekening en de rekening van Online geblokkeerd. Het is een zooitje bij Online.
  5. Auteur
    Ontevredenklantonline
    Datum
    Bijna een week verder, nog steeds geen reactie ontvangen van Online, wel een betalingsherinnering ontvangen via de mail..
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Klant,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen