Klacht Online.nl: betalingsherinneringen voor teruggestuurd modem.

ajtje

heb 5 mei jl een modem of tv kastje teruggestuurd met de post.
krijg steeds nog betalingsherinneringen voor dit kastje...heb uit pure wanhoop maar betaald anders werd ik afgesloten zo vertelde Maggie georgiega (dame van klantenservice mij).
heb er nu 3 x over gebeld ,en een brief met kopie verzendbewijs naar online gestuurd ,maar er word NIETS opgelost .
ga zeker in december mijn abonnement opzeggen ...ben zwaar teleurgesteld in deze provider .

mijn geld van dat tv kastje terug en graag excusses

Geachte klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte Ajtje,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact heden, bevestigen wij aan u dat de creditering van de kosten voor de retour gezonden TV-ontvanger op dit moment in behandeling is bij de afdeling Finance. Wij zullen met u in contact blijven om er zeker van te zijn dat uw klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld.

Klantenservice Online.nl (NH)
    Geachte Ajtje,

Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om u te informeren inzake de afwikkeling van uw klacht. Wij hopen u naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn geweest. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling? Bij voorbaat vriendelijk dank.

Klantenservice Online.nl (NH)

Ook een klacht indienen over Online.nl?